Bebeğim 25 günlük sarılık vardı uzamış dendi ama sebebi bilinmedi erken doğdu 37+1 de suyum geldi bebeği saat başı besledim neredeyse kilosu düzeldi çok şükür durumu iyi ama bazı kişiler 2 saate bir emzirme işini bırak diyorlar çocuk uyusun diyorlar ama ben sarılıktan korkuyorum o yüzden beslemeye odaklandım doğum kilosunun üzerinde yaklaşık 25 günde yarım kilo aldık sizce ne yapılmalı bilgisi olan anneler yazarsa sevinirim
Ben 40 günlük olana kadar 2 saatte bir besledim sonra 3 saatte 4 aylık olana kadar 4 aylık olduktan sonra 4 5 saatte bir besledim kendisi alışıyor zaten bu düzene doktorumda geceleri 4 saati geçmesin derdi 3 4 aylıkken falan
Teşekkür ederim bu arada bende kayseriliyim ![]()
mutlu oldum hemşerim
Uzamis sariligimiz vardi bizimde yuksek degildi ama 40 cikana kadar beslenmesine dikkat ettim sonra saatini uzattim zaten kendiside acikinca uyanmaya basladi . Bence acele etmeyin en azindan 40 ciksin
Ah ah bende ne çektim sarılıktan
uyanmazdı kesinlikle eşimle ikimiz anca uyandırdık 40ı çıkana kadar gece herseferinde benimle kalktı tek başıma uyandıramıyordum çook zorlandım ama bu günlerde geçiyor ya ama ilk zamanlar şırınga ilede olsa mama vermediğime pişman oldum çünkü süt hemen gelmiyor çocuk ememiyor sen zaten yorgunsun belki anlayamıyorsun doyup doymadığını