Bebeğim kaç aylik

Kızlar 3ay 20 günlüğüz bugün bir akraba sordu 3.5 aylık dedim herkes 4 aylık diyo 4 .aya giriyoruz o gün sonra o zaman da 5 aylık diyorlar kafam çorba oldu şuan bebeğim kaç aylik oluyor


1 yil 1 ay 26 gun

Benimki üç Eylül’de doğdu.eylulun üçünden ekimin üçüne bir ay.ekimden kaşıma iki ay.kasimdan aralığa üç ay.araliktan ocağa dört ay eder.ysni biz ocağın üçünde tam dört aylık oluyoruz

Büyükler yuvarlamayi pek severler sizinki doğru onlarınki yanlış

Ya evet bende öyle düşünüyorum teşekkür ederim açıklama için

Bizde de yazan aynen dediğim sekilde ama diyorlar 3.ay bitti 4.aya girdinz fln insanın kafası karışıyor oysa daha ocakta gidecez 4.aya

suan 3 ay 20 gunlukse 10 gun sonra tam 4 aylik olacak 4 ayini tamamen doldurmus olacak 5 aya girecek yani 5 ten gun alacak 10 gun sonra 4 aylik diyebilirsiniz

Yani bu olay tam 3 aylıkken başladı o zaman öyle diyebilme şansım yoktu malesef ben 3 aylık deyince 4 diyorlardı dün yine yaşandı 4.aya girecez diyorum 3.5aylik inatla hayır 4 aylık 10 gün sonra 5.aya giriyorsun diyorlar anlam veremedim

ama canim soyle bir durum var sen suan 3.5 aylik diyorsun evet tmm 3.5 aylikken zaten 4.aya girmis oluyorsun suan 4 un icindesin 10 sonrada 5.aya gireceksin ama 5 daha dolmamis olacak yani 10 gunsonra 5 e gireceksin 4 e degilsuan zaten 4 e girmissin

evet dedikleri gibi 10 gun sonra 5 e gireceksin

Dolu dolu 3.5 aylik, yani 4. ayın icinde, 10 gun sonra da 4. ayi doldurup dolu dolu 4 aylik olacak ve 5. ayından gun alacak.

Aa öyle mi oluyor demek ben yanlış biliyormuşm

Şimdi anladım teşekkürler

Öyle karışık oluyor iyice kafası karışıyor on hun sonra dört aylık olacak sonra dört ay bir günlük iki günlük üç dört beş…diye devsm edip gidecek sonra beş olacak

Tamam işte mesela 3 Bitiyor 4 e giriyor dörtten gün almaya başladığı için. Sorunca da işte 4ü bitti 5e girdi deyin

evet 10 gun sonra tam 4 aylik olacak sonra 1 2 3 diye gitt8ginizde 5 e dogru gitmis olacajsiniz 5.ayini doldurmak icin ilerleyecek haliyle 5.ayia girmis oluyor

Bu konuda @Berna.Hümanın.annesi nin fikrine kulak verin. Bernam aydınlat bizi​:rofl:

Kuzum ilk okul 1i hatırla… sayı saymayı ogrenirken 1,2,3,4,5 diye gidiyo arada bucuk diye bi rakam yok
ve bebegi dogurdugumuz gunden 30. Gune 1ay bitmis oluyo. 31.gun 2.ayinin ilk gunu yani bucuk ayları sayacak olursan ozaman misal benim bebegim 9agustos dogumlu senin hesaba gore benim bebegim 5,5 aylik. Ozaman ya yaşgününü 12.ayının ilk günü yani 11ayı bitirdigimde kutliycam yada 9 eylülde kutliycam. Dogdugu gün kutlayamam cunku hesaba sıgmıyo. 12 ay bitince yaş günü kutlaniyo ya hani aciklamayi yaptim ve anlatabildimse benim bebegim 9agustos dogumlu ve 6.ayını doldurmak uzere suan icindeyiz. Ve 12.ayımız 9agustosta bitiyor yani ben dogurdugum gün kutlayabilirim :sunglasses::crazy_face::rofl:

3ocakta 4. Ayını bitirmissin. 4ocak 5.ayının ilk günü… doktoruna sor sana dicekki senin bebegin 4aylık peki de bu hesaba gore 3 agustostan sonra benim bebegim 11aylık olacagına göre yaş gününü 12.ay bitmedenmi kutlamalıyım bitirincemi cunku dogurdugum gun 12.ayin bası oluyo senesini ise dogumundan 1ay sonra dolduruyo diye sor… sana dicekki oraları karıştırma dogurdugun gün kutla… doktorların bile yaptiklari hesaba açıklamaları yok. Ben sordum

Yaa evet öyleymiş şuan anladım herkes bişey diyince karışıyor :grin::grin: