Merhaba arkadaşlar. Son bir haftadır bebeğim elini agzına sokarak kendini kusturuyor. Şuan diş cıkarma dönemindeyiz. Daha once olmadı ama dişten olabilir mi yada neden kaynaklanır bu durum? Çok üzülüyorum ve anlam veremiyorum.. Alışkanlık haline getirmesinden korkuyorum![]()
Muhtemelen bu davranışı keşfetmiş ve tekrarlıyor, ona unutturmanin yollarini denemek lazım..Altında başka bir neden aramak mantıksız şu etapta, korkmayın bence gözlemleyin bir süre ve ne zaman elini ağzına götürse dikkatini dağıtacak şeyler yapmayı deneyin, bir süre sonra unutacaktir
Benim oğlumda yapıyordu onu bı ara şuan unuttu oyun yaoyirudr
İns oyle olur. Dunde cok yaptı dediginiz gibi yaptım bende. Tesekkur ederim.
İns benimkide unutur![]()
Unutur ben hep kızdım hayır diye tepki gösterdim unuttu
Bizimkide yapıyordu öğürüyordu azalttı şükür arada gene parmak sokuyor ama seyreldi bence çok üstüne düşüp inatlaşma kontrol et genede