Kızlar merhaba ben 6 gün önce doğum yaptım 35+6 da geldi oğlum solunum sıkıntısından dolayı küvezde entübe edilmişti. Bugün itibariyle entübeden çıktı benimle aynı durumu yaşayan var mı entübeden çıktıktan sonra ne zaman küvezden çıkar
Öncelikle geçmiş olsun. Bebeğim de solunum sıkıntısı ve kanda enfeksiyondan 10 gün boyunca küvezde kaldı. Entübe edildi. Eğer antibiyotik tedavisi alıyorsa genelde 10 günmüş. Bebek iyi olsa da doktorlar antibiyotik tedavisini yarıda kesmek istemiyorlarmış. Tedavi aşaması 3-2-1 diye ilerliyor. Sizinki kaçıncı adımda biliyor musunuz ? Bir de hastaneden çıkacağınızda mutlaka epikriz raporunuzu talep edin. Küvezde kaldığı için nöroloji, kardiyoloji gibi bölümlere de cikacaksiniz. Onlar o raporu sizden isteyecekler.
- Basamak olarak geçiyor. Ama ne anlama geldiğini bilmiyorum
Benim bebeğimde entübe oldu antibiyotik tedavisine başladı tedavi 1 hafta sürdü sonrasında çıktık bizde enfeksiyon yoktu değerleri güzeldi o yüzden çok tutmadilar
Bebeğinin durumu gayet iyi annesi
3 entübe, 2 solunum cihazına bağlı ama burundan veriyorlar, 1 sadece küveze hava veriyorlar. Doktorumuz böyle bilgilendirmişti. Yakın zamanda taburcu olursunuz inşallah. O günü dört gözle bekle
Miniğin taburcu olana kadar da sen kendini toparlamaya çalış ki o çıktığında bütün enerjini ona harca. Hiç unutmuyorum, Doktor gelip alabilirsiniz dediğinde elimiz yüreğimizde pır pır almıştık bebeğimizi. İnşallah kısa sürede size de nasip olur. Ama dediğim gibi Epikriz raporunu mutlaka alın. Bebeğinize gün gün hangi tedavi uygulandığı kullanılan ilaçlar hepsinin olduğu bir rapor.
Bizde enfeksiyon yok ama her ihtimale karşı antibiyotik kullandıklarını söylemişlerdi
Allahımm inşallahh ![]()
yarın tam bir hafta oluyoruz sabaha iple çekiyorum inşallah güzel haberler alırım nolur dua edin olur mu Alah hepimizin evladına sağlık sohhat nasip etsin ben doğumdan sonra bir kere bile kucağıma alamadım şimdi görmeye gittiğimde sadece eline dokunabiliyorum çok zor Allah evlatlarımıza şifa versin
Amin inşallah
Evet süreç çok zor. Ben sütüm olsun diye çok ağlayarak yemek yediğimi biliyorum. Ama en zoru da doğumun ertesi günü hastaneden taburcu olup eli boş çıkmak oldu. Ameliyat acısından sessiz sessiz inleyerek ağladım. Ama çok şükür ki oğlum şimdi 7 aylık olmak üzere. Sanki hiç sıkıntılı günler geçmemiş gibi hepsini unuttuk. Onun büyüme serüveninde her anında yanında olmak çok güzel bir his. Dualarımız sizinle. Kısa sürede Allah’in izniyle miniğine kavuşmak nasip olur inşallah ![]()
Az önce bebeğimi görmeye gittik tekrar entübe etmemişler ama burundan solunum cihazına bağlı hala bir iki güne kadar o cihazdan ayırmayı düşünüyoruz dediler ama maalesef hala ne zaman çıkabilceğimiz ile ilgili net bir bilgi yok
Çok sevindim. Benim bebeğim entubeden çıkıp uyum sağlayamayıp yeniden entübe edilmişti. Şimdiki süreciniz daha hızlı ilerler. Bizim öyle olmuştu. Bir gittik sürpriz dediler. Tedavi sonlanmis kendini solunum yapabiliyordu cihaz olmadan. Nasıl da sevinmiştik. İnşallah sizler de o güzel haberleri alırsınız
Biz anneler çok güçlüyüz. Onu kucaginiza alacağınız günü hayal edin ![]()
İnşallah bi gün buraya oğlumla kavuştuk da yazarım çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için ![]()
size birşey daha sormak istiyorum küvezden çıkınca taburcu etmeden önce anneyi de hastaneye yatırıp ane bebek bakımını bir gece takip ettiklerini duydum doğruluk payı nedir sizin süreciniz nasıl ilerledi bebeğiniz iyileşince hemen taburcu olup çıkış mı yaptınız
İnşallah
Doğumum özel hastanede oldu. Doktor muhtemelen yarın taburcu olur size haber veririz demişti. Sabah doktor aradı. Anneyi emzirme denemesi için alalım gelsin dedi. Hastaneye gittik. Bebeği giydirip bana verdiler. Bir odada emzirme denemesi yaptık. Emme refleksi var mı diye bakıldı olunca da direk taburcu ettiler.
Ayyy sen anlatırken o güne gittim geri
gözlerim doldu bize de çıkabilirsiniz bebeğinizi giydirin dendiğinde önce algilayamayip sonra hüngür hüngür ağlamıştım ![]()
Hislerimiz aynı
Sizi de bebeği şu an küvezde olan @Esra1907 'yi de çok iyi anlıyorum. Süreç çok zor. Ben ameliyat sonrası şoktaydım. Doktorum bebeği bana saniyelik gösterdi çekti. Ben ilk durumu anlamadım. Sonra bebeği vermediniz, bebek ağlamadı diye doktora yüklendim önce. O da durumu bana izah etti. Ameliyathaneden çıktım , eşim bebekle yoğun bakıma gitmiş. Anneme bebeğe bir şey oldu bana söylemiyorsunuz diye ağlaya ağlaya bağırdım. Doktor yürümeye başladığında bebeği görmeye gidebilirsin dedi diye, erkenden yürümeye çalıştım. Rabbim herkesin yardımcısı olsun. Minik yavrularımız sağlıkla büyüsünler inşallah ![]()
Ayyy amin amin valla
benim bebeğimi sezeranden sonra kuveze almayı unutmuslardi
öyle akşama kadar kalmıştı bende akşam da bu bebek niye burda diye soylenmislerdi
valla çocuk kuvezdeyken sürekli anneme alıp kaciralim nolcakki falan diyodum ![]()
ah bu lohusalık analık valla bütün analar o benim yaşadığım mutluluktan ağlama anını bir an önce yaşasınlar inşallah ![]()
Ay sizinki daha bir olaylıymış
Küveze koymayı unutup, niye burada demeleri komik olmuş
Aminn inşallah ![]()
Bugün çok şükür ki burundan verdikleri solunum cihazından ayırmışlar kafasında bir fanus vardı oraya oksijen veriyorlar o şekilde nefes alıyor şuanda antibiyotik tedavisinin 5. Günündeler onu tamamlamadan çıkış verilmez dediler ama hala gün belirtilmiyor bu gibi durumlarda antibiyotik tedavisi kaç gün sürer bilginiz var mı
Bizim de antibiyotik tedavisi 5 günlüktü. İlk beş gün verildi. Tam düzelme olmayınca ikinci 5 günlük başlandı. O da tamamlanarak taburcu oldu. Toplam 10 gün kaldı bizim bebeğimiz.
İnternetten baktığımda da 7, 10 yada 14 sürdüğünü söylüyorlar antibiyotik tedavisinin sanırım birazda bebeğin gidişatına göre şekilleniyor
Evet, biraz da bebeğin durumuna da bağlı. Bebeğiniz kaç kilo doğdu ? Sütünüz bebeğinize verilmeye başlandı mi ?