Bebeğim neden bu hareketi yapıyor olabilir

Merhaba arkadaşlar bebeğim sürekli sağ kolunu yukarı aşağı hareket ettiriyor 1 haftadır böyle doktora götürdüm. Nörolojiye yönlendirdi. Ama sıra yok bulunmuyor. Bebeğim 5.5 aylık. Endişelenmelimiyim oyunmu yapıyor anlayamadım.

Bişeye uzanmaya çalışır gibi mi? Ya da emeklerken elini atma hareketi gibi mi? Benim bebeğim de sık sık yapıyor. Ama ben tek elle uzanma egzersizi yaptığını düşünüyorum

Benim bebeğimde aynı sürekli memedeyken yapıyor ama sağ kolunu çok hızlı yukarı aşağı hareket ettiriyor. Ben çok takılmadım ama nörolojiye yönlendirme durumu bilemedim ya

Böyle hareketler 4 hafta sürerse normal kabul ediliyor, 4 haftayı geçerse incelenmesi gerekiyor diye okumuştum. Endişe etmeyin bebeklerin yaptığı çoğu şeyin sebebi olmuyor ama gözlemlemeye devam edin.

Benim bebiş de 5,5 aylık. Heyecanlaninca yapıyor ağlarken yapıyor sinirlenince yapıyor hem de iki kolunu birden. Emerken de yukardaki elini sürekli kıyafetime sürer dokunur. Dokusunu hissetmeye çalışır gibi vurur gibi. Sallar sürekli. Gündüz sallamali vurmalı oyuncaklarıyla çok oynuyor ondan da gelişti. Sıkıntı olduğu düşünmüyorum çünkü başka zamanlar yapmıyor kucağımda omzumda gezerken falan normal.

Valla bende bi ikilemde kaldım şimdi. Benimkide normal durduğunda yapmıyor. Daha doğrusu dikkat etmedim ama memedeyken özellikle sağ kolu hiç durmuyor sürekli aşağı yukarı hareket ettiriyor. Sol mememe alınca da sol eliyle memeyi çok kötü sıkıyor acayip canım yanıyor. Bide eli sürekli yüzüme gidiyor burnumu falan tutuyor oda var

Normal şeyler ya büyüyorlar keşfediyorlar öyle cidden korkmayın :smiling_face:

He kız parmağını burnumun içine sokmuşluğu var afedersiniz :sweat_smile: normaldir diye çok takılmadım açıkçası ben

Aynen aynen sorun olmasın da dövsün valla​:sweat_smile: