Arkadaşlar bebegim 14 aylık. Uc aydır devam eden bir sorun var. Bebeğim birseye Öfkelendiğinde kızdıgında kafasını yere, duvara, kapıya artık o an nereye yakınsa oraya vuruyor hemde cok sert bir sekilde. Suan alnı mosmor mesela şişti. Canı hiç acımıyor çekinmiyor. Aglama krizi geliyor o an ofkelenip vuruyor. Birde beni ısırıyor. Bir yaşla gelen bir sorun mu bu aynı durumu yaşayan var mı? Cok ama cok uzgunum psikolojikmen bittim. Dra götüreceğim yakında ama sormak istedim yaşayan var mı diye
Geçmiş olsun… Biz de 14,5 olduk böyle bir durum yok fakat farklı bir sinir yüklendi evet. İstediği olmadığı zaman sinirle duygusunu ifade etmeye çalışıyor. Ve inat var çok fazla. Öncelikle hem çocuk doktoruna hem çocuk psikoloğuna gitmenizi tavsiye ederim. Buradan pek de yönlendirme yapılacak bir durum değil. Sinirlendiği zaman neye sinirleniyor bunları takip edebilirsiniz. En basitinden oyuncağı bir yere sıkışıp oradan alamayınca sinirleniyor mesela bizimki. Sinirlenmesi doğal buna. Ama aşırı değil. Hem aşırı sinirlenip hem de uzun süre sakinleşmiyorsa. Canını yakması sıkıntı… Bu kadar beklemeden hemen olayın başında dikkatini dağıtabilirsiniz. Başka odaya gitmek, hiç görmediği çekmeceleri beraber aaa burada ne varmış vs. diyerek karıştırmak belki ilgisini dağıtır. El feneri ilgisini çok çekiyor bizimkinin mesela. Bazen tampon bez gibi onu çıkarıyorum. Hemen ışığı açıyor eline alıp geziyor evi, sonra unutuyor. Evimizde kedilerimiz var onlarla da çok ilgilenir sakinleştirici özellikleri var kesinlikle. Onların peşinden gideceğim diye unutuyor neye ağladığını.
Bu konu beni de rahatsiz ediyo ozellikle dedeler buyuk anneler cocuklara zarar yada fazla bisey verince marifet zannediyolar.vursun kirsin doksun bisey olmaz cok kotu sinirim bozuluyo her istedikleri olacak zannediyo ondan sonra cocuklar.sonra sorunu biz yasiyoruz cunki gunun cogu saati cocuk bizle.onun icin kesinlikle tepkimi koydum soyledim siz olmayinca ben ugrasicam bu cocuk cocuga yarar degil zarar ediyorsunuz.allahtan veremiyolar anneden izin almayinca.sinir konusuna gelince eymenin enerjisini disarda atiyorum yada oyun alanina koyuyorum.sayi sayiyoruz.
Bnm kızımda 14 aylık cidden sinir yüklenmş sanki ama bzm ki kendine değil de (inşallah kendine zarar vermez de) bana zarar veriyor bana vuruyor bildpn dayak yiyorum ciddi ciddi çok kötü vuruyor ben annmle yada başka biri ile tekfnda konusayım hoparlöre alıyom gelip her seferinde telefonu yere oraya buraya fırlatıyor bağırıyo anlamadım bnde biri öpmeye kalksa kucağımda ise sinirlenr Bana vurur yüzümü çizer
Benimki de aynı 13 aylık sinirlenince ağlıyor kafasını yere falan vuruyor çok uzarsa bende doktora goturmeyi düşünüyorum gotururseniz dr onerilerini soylediklerini benimle de paylaşırmısınız neden boyle yapıyor anlamıyorum
Tamam soylerim. Aslında normal diyorlar ama giderek azalması bekleniyormus eger artarsa dra goturun diye yazıyor nette o yuzden bizde götürecegiz. Bugun normal cocuk druna götürdük durumu anlattım kulagında enfeksiyon var o da agrı yaptıgı için daha agresif olabilir dedi ama bu durum bizde uc aydır var. Sizde bir kulaklarına baktırın yinede. Dr bizi cocuk psikologuna yonlendirdi haftaya gidecegiz ins
Evet psikologa yonlendirdi dr. Herseye ama herseye yapıyor artık. Acıkınca uykusu gelince sıkılınca elinden zararlı birsey alınca, istedigi olmayınca vs vs. Agladıgı her an yapıyor. Mama sandalyesinde oto koltuğunda da geriye dogru kafayı vuruyor. İns gecicidir cunku psikolojik olarak bende bittim artık..
Geçmiş olsun inşallah geçer kötü düşünmeyin ![]()
Bizde 16 aylik olduk bana tokat atmaya başladı Sadece bana yapıyor evde siddet iceren hic hiçbirseyde yapmıyoruz abisi 17 yasinda cok sakin onunla cok guzel iliglenen bir abi babamiz asla şiddetin ş si yok ayrica bazende oyuncaklarını çok şiddetli oraya buraya savuruyor. Neden yapıyor diye cevap arasamda bulamadim
ama sanki biraz tv izlemeye başladık ondanmı diye düşünüyorum youtube dan çok az cocuk şarkıları aciyorum şubadap çocuk izliyor. Ama genel anlamda tv açık normal kanallar acaba ondan olabilirmi?