Bebegini yikarken su yuttu sanirim 2 aylik asiri agladi zor sakinlesti mama yedirdim suan normal ama yuttumu yutmadimi gormedim sadece asiri agladi bisey olurmu
Anormal bi durum olmadığı sürece sorun olmaz diye biliyorum bikere Bizimkide yuttu ama azdı bizimki araştırdım sorun olmaz diyordu
Suan cok normal guluyo oynuyo
Bişey olmaz o zaman merak etmeyin olur öyle şeyler oda insan![]()
Insan korkuyo isde ![]()
Haklısınız
ama sorun olacağını düşünmüyorum ben ya
Cok tesekur edermmm kuzum ![]()
![]()
Ben doktora özellikle sordum banyo yaparken su yutuyor sorun olurmu dedim sorun olmayacağını söyledi kulağına kaçırmamaya dikkat etmemi söyledi ve tabi ağzına burnuna köpük gitmesin dedi köpük lü yutmasından da su yutması daha iyi dedi
Her banyoda yutuyo benim kizim agliyo cunki kopuklu yuttugu zaman o gun kesin kaka yapiyo