1 aylık bebeğim akşam saat 6 da bir başlıyor 10 a bazen 11 12 ye kadar durmaksızın ağlıyor ne emiyor ne gazı var altı temiz 2 haftadır sürekli böyle ağlamaktan emmiyor bile ne yapmam gerekiyor elimden hiçbir şey gelmiyor
Kolik bebek olabilir benim bebeğim de öyleydi akşam 6da başlardi gece saat 11ekadar bazen daha fazla ağlardi Allah yardımcımiz olsun hepimizin çok zor
çok yıprandim bende
Burun temizliği yapıyor musunux
Amin amin inşallah bu günleride atlarız
Yok yapmıyorum onun etkisi olabilir mi
Memede de 5 dakikadan az duruyor doyuyor mudur ki
Alerjik bebek olabilir. Kakasını takip edin sümüksü mü? Eğer öyleyse bi çocuk doktoruna ya da çocuk alerji doktoruna gidin. Size diyet yaptırrarak alerjiyi bulacaktır tabi varsa. Benim bebeğim de aylardır huzursuz, ağlıyordu. O yüzden bu öneriyi yapıyorum. Hiç bişey olmayadabilir tabii
Kakası hep sümüksü yüzünde de çok fazla kırmızı olmuştu en son sağlık ocağındaki ebem bu isilik değil muhtemelen alerji olmuş demişti bu ayın 10 unda randevumuz var gideceğiz doktorun verdiği diyetten sonra huzursuzluğu geçti mi
Evet olabilir biri daha yazmıştı emmiyor ağzı açık bide DIE burnu kapalı olabilir dedim çünkü burnu tıkalı memeyi içemez nefes alamadığı için eczaneden yarın bunu ve suyunu serumunu alın bı güzel temizleyin ve günlük ihtiyacı kadar temizleyin bebek rahatlasın
Ağzı açık yatıyorsa zaten burnundan nefes alamıyor demek
Tamamdır çok teşekkür ederim yarın ilk işim bu olucak
Rica ederim canm haber verirsin snra
En az 10 gün uymam gerekiyormuş diyete. Şuan 6.gündeyim. Daha sakin ve rahat uyuyor. Uyku aralarında eski asabiyeti de yok gibi gözüküyor şimdilik. Vücut da döküntü varsa yüksek ihtimal alerjik bebek bence. Doktorların ilk şüphelendiği süt ürünleri oluyor inşallah iyi olursunuz siz de
İnşallah teşekkür ederim sizde
Bugün serum fizyolojik ile temizledim burnunu bebişim rahatça bir uyudu çok şükür akşamımız nasıl geçicek bakalım
Ohh misssler gibi uyusun miniğim şu an nasıl
Bugün gündüz baya bi uyudu gece uykumuza da yeni geçtik bakalım rahat baya garip sesler çıkarmıyor ![]()
Canm benmm ya ![]()
Burnundan dolayi böyleymis dimi ![]()
Evet maalesef
gündüz uykuları o kadar rahattı ki bu akşamda ağlamadı çok şükür ben düzenli yapayım burun temizliğini teşekkür ederim tecrübeni aktardığın için ![]()
![]()
Ne demek bizimde on günlüktü komşumuz gelmişti bu kız nasıl nefes alıyor die bir temizledi tabi şaşırmıştık ![]()
![]()
