Bebeğim uyurken korkarak uyanıyor

Merhaba hanımlar iki aylık bebeğim var uyurken korkuyla ve nefesi kesilir gibi ses çıkarıyor kollarını iki yana açıyor neden acaba . Hapşırık öksürük köpek havlaması gibi anı çıkan seslerde özellikle .ama bazen hiç ses yokken de oluyor

Burnu tıkalıysa öyle yapabiliyor. Kontrol edip uyutsanız belki azalır uyanması. Kollarını açarak korkması da normal ama kundak yapmanızı öneririm. Benim bebiş 2 aylık daha yeni kundağı reddediyor ben de ellerini tutuyorum uykuya geçerken ya da banyo sırasında yoksa sıçrıyor. Uyuyunca kundakliyorum yarım kundak şeklinde. Kollarını salladikca daha çok korkup uyanıyor yoksa. Seslere korkmasına da yapacak bir şey yok alisacaklar mecburen :smirk: Sıfır ses mümkün değil. Alışması da lazım zaten. Siz yine de korkusu için sürekli Kur’an okuyun. Ayetel Kürsi Nas Felak okuyup üfleyin bütün vücuduna kendimize yaptığımız gibi. İnternetten açıp da dinleyebilirsiniz huzur olsun, şifa olsun inşallah.

Allh razı olsun çok sagolun