Bebeğim uyuz oldu bir türlü geçmiyor

Bebeğim uyuz oldu 2.5 ay önce geçmişti bi daha karnında yaralar çıktı yine uyuzmuş doktorlosyon yazdı kullandım hala geçmiyor beyaz sirke bile denedik çok üzülüyorum yavruma

Geçmiş olsun :frowning:Büyük insanlari bile çileden çıkaran bir rahatsızlık. Çaresini bilen umarım yardımcı olur.

Sağolun inşallah

Benim kapı komşum olmuştu ailecek. Bir haftada komple temizlendi hem evden hem kendlerinden

Ben ve eşimdeyok ama oğlumda var 5.5 aylık daha

Arkadaşım her gün uyuduğu nevresimleri pijamaları günlük değiştirdi çok sıcak ayarda günlük yıkadı sirkeli su ile. Sonra onları poşetleri üç gün açmadı. Yikayamadigi eşyaları poşetleri açmadi. Bu işlemi 1 hafta boyunca yaptı. Losyonlarıni sürdü düzenli. Balkonundan çamaşır eksik olmazdi. Aynı kıyafetlerle aynı nevresimlerle asla durmadı. kapali havasız alanda üç gün içinde ölüyormus uyuz böceği. Evin her yerini sirkeli su ile sildi. Koltuk sandalye hersey. Üstlerine örtü örttü onları günlük yıkadı sirkeli su ile. Böyle yaparak bir hafta içinde yok etti. Bana bile geldi oturmaya kutladık kurtuldu diye :smiling_face: çok yorucu süreçten geçti. Ama bunları yapmadaydi evin heryerine saracakti

Birde kuluçka süresi 21 gün. Size bulastiysa bile 21 gün sonra ortaya çıkar o yüzden bana kalırsa sizde ilaç kullanın önlemi baştan alın. Çünkü arkadaşıma doktor görüştüğü kisilerede başlamıştı ilaç. Allah’tan ben memleketteydim de gorusmemistik o dönem

Hamileligim zehir oldu ilac kulananadim esim oglum hepimize bulasti 1 yil basa cikamsfik herturlu losyon ktem kulandik enson esimle ogluma doktorhap yazdi biraz pahali ama o gecirdi bn alsmadim hap hamileydim diye esime tekrar bulsiyodu bnden ogljmu kenfimizden uzak tuttuk enson digum yaptim korkum bebegime gecmesiydi 4 bucuk aylikken belirtiler vardi dokyora goturdum sampuan losyon verdi kulandim gecti sukur ama yanliz size dusen zor bi gorev var cok defalarca evin herseyini ystak dosek kiyafet koltuk hicbirsey birakmayin koltuklari siln utu tutun buhar makinasi yoksa bn oyle yaptim her makkna calistirdiginizda beyaz sirke kulanin deterjan gozune koltikksrida onla silin butun kiyafetlrri utulfmeden giymeyin insallah gecer cok zor cok suan gectu bizde sukur detayli yardimci olurum ulssin bans cunku biliyorum nekadsr pis birsey oldugunu ve bebege sirke surmeyin yakar o dayanamaz ve herseyi koca posetler aldim posetledim 1 ay boyunca onlari sirayla yiksdim cop posetleride olur buyuk boy enaz 3 gun kalsin icinde

Aynn bnde ayni busekilde yaptim ama tekrar yikamak lazim kulucka donemi var yumurta birakiyolar diski birakiyolar

Çok geçmiş olsun sizede. Evet evi sürekli temiz tutmak gerekiyor sirke ile silmek gerekiyor günlük yapılması lazım ancak öyle temizlenir. Birde kükürt sabunu işe yarıyormus banyoda vücudu köpürtup biraz öyle bekletip durulamak lazımmış. Ben yaşamadım ama yakın arkadaşımın yaşadığına şahit oldum bir haftada yoğun uğraşları sayesinde kurtuldu