Bebeğimi babasına emanet etmiştim oda bı anlığına yatağa indrimiş t-shirtunu giymek için arkasını döner dönmez yuvarlanıp düşmüş 3 ay 23 günlük hastaneye götürdük tomografi çektiler bisey gözükmüyor fln dedi filmi şu şekilde burda nasıl beynini fln anladılar ki
Tomografide detaylı bakılıyor endise etmeyin, bebegi takip edin yinede gözlerinde kayma oluyor mu kusma ates vs olursa Allah korusun o zaman yine goturursunuz. Birşey olacagını sanmıyorum melekler koruyor onları annesi.
Çok geçmiş olsun, benim bebeğimde 6 aylıkken yataktan düştü.İlk 24 saat takip amaçlı yatisimiz yapıldı beyin cerrahisi servisine, yaklaşık 3 defa kan alındı, pıhtılaşma var mı diye takip edildi fakat bize beyninde küçük bir kanama alanı görünüyor demişlerdi, sizinkinde şükür birşey çıkmamış olsaydı beyin cerrahi gerekeni söylerdi…Yine de ilk 24 saat takip edin özellikle kusma vs olursa tekrar hastaneye götürün.
Oncelikle gecmis olsun yuz ustumu dustu yoksa basinin arkasinami denk geldi arka yukari daha tehlikeli ama bisey olsa gozukur zaten bisey gizlemeye haklari sonucta.uyutmamaya bide size karsi tepkisini takip et anliyorum tabi daha cok kucuk bebisim allah kimseye yasatmasin o kadar gozumuzden sakiniyoruz anlik olabiliyo malesef.sakinan goze cop batar derler ya bu da boyle bisey iste.tekrar gecmis olsun canim
Normal dışı bişey olmadı 2 saat sonrası uyudu 1 saat geri uyandı 3 buçuk saat sonra da mama verirkenn kustu fışkırır tarzda değil ilk 2 saat mi önemli kusması
Zaten bu şekilde bakınca beyninde bir sıkıntı olmadığı gözüküyor. Kanama alanı filan olsa belli olurdu. Annelik hissiyatı ile kaygılısın anlıyorum ama tomografi detaylı bir taramadır zaten, birşey olsa görürlerdi.