6 aylık olacak normalde çok bebek severim çok öpüyorum ama çok üzülerek söyliyim hissiz gibiyim böyle bir şey nasıl olabailir allah aşkına yaşayan varmı
Zor bir hamilelik yada lohusalık geçirdin mi
Tabi ki normal değil bağ oluşmasi lazım ki ilerde kendine güvenen sağlıklı bir birey yetişsin. Bence sohbet edip ona hikayeler anlat bolca göz teması kur devamida gelir inşallah.
Bence mutlaka psikolojik destek alin, bu zamana kadar bag kuramamis olmanız elbette mumkun ama normal degil. Destek almak da utanilacak bir sey degil ki bence siz bu durumu gorup itiraf edebilecek olgunlukta bi insan oldugunuz icin destek almaktan da cekinmeyeceksinizdir.
Evet bebegim var. Bu bağı tam olarak nasil tarif edebilirim bilmiyorum ama bebegimi taniyana kadar birini bu kadar sevebilecegimi bilmezdim. Ayrica bebekler nasil ilk aylarda her seyi kendilerinin bi uzantisi olarak goruyorsa ben de bebegimi uzantim olarak yani kendimden bi parca olarak goruyorum. Yani aramizda kopmasi mümkün olmayan cok guclu bi bag var.
Bence birşeyler çok etkilemiş seni normal değil çünkü 6 ay diyorsun ilk zamanlar olsa o psikolojiyle normal bir durum ama 6 ay çok uzun bir süre. Bebeğin bakımıyla senden başka ilgilenen biri var mı peki
Bız 50 gunluk olduk ara ara bnada boyle oluyor ama bnm bebek kucuk bn durduramayınca cok sınırlenıyom agzına ıkı patlasım gelıyor yada sınırden aglayasım gelıyor . Ama o uyuyunca da saatlerce ona bakasım gelıyor bazen uyandırmak ıstıyom vucudum yorgun olunca uyuması ıcın dua edıyom bı
Benım en cok zorlandıgım saat dılım 23:00. 03:00 kadar uyumuyır tek basımayım esım ıste oluyor anamı aglatıyor vala ama sızın bebek buyumus ınsAllh guzel bır bag kurarsın
Bence olabildiğince ten teması yapın. Benim kızım doğar doğmaz yogunbakıma girdi 8 gün dokunamadım aynılarını yaşarım diye cok korkuyordum. Eve gelir gelmez hergün ten teması yaptım sadece atletle veya ic camasırıyla durun onunda üstünü cıkarın kokunuzu alsın sizde onun kokusunu alın. En güclü bağ temas yoluyla kuruluyor
Evet işte birşeyler sebep olmuş belki sizden çok o ilgilendi bebeğin bakımıyla siz kendinizi geri plana attınız yada çok müdahaleci davrandılar o sizi geri itmiş olabilir, içinden geldiği gibi davranamamış olabilirsin. Arkadaşın dediği gibi bol bol ten teması yapın, birlikte duşa girip suyun altında kalabilirsiniz, emzirirken elini tutup gözlerinin içine bakın. Geçicidir eminim, senin kanından sana muhtaç masum bir melek söz konusu, annesi sensin şu an senden başka hiç kimseye ihtiyacı yok onun.
Sevgili anne , bebeğim 1,5 aylık bende ilk zamanlar aynı hislere kapıldım çok isteyerek anne oldum çok şükür rabbime sağlıcakla yuvamızda ilk zamanlar bende çok zorlandım hissizleştim biran da herşey ters düz oldu uyku düzeni eski rahatlık istediğini istediğin an yapamama duygusu hele gece gündüz uyumayan bir bebek sabahlara kadar ağlıyordum ben nasıl yapıcam diye meme reddi yaşıyoruz , uyku problemi , gaz problemi ben iyi bir anne değilmişim yetemiyormuyum düşünüyorum zaman zaman hala aynı hisse kapılıyorum ama büyüdükçe bana bakışları anlamlandıkça o hislerimin önüne geçiyor kurduğum bağ, senin bebeğin 6 aylık ve onunla paylaşabileceğin anlar içindeki sevgiyi hissetmesi daha kolay , annelik kolay değil ama çook güzel rabbim sağlıkla nasip ettiği için ne kadar şükretsek az her süreç geçecek sabredelim biz çok güçlüyüz çünkü anneyiz
ihtiyaç duyduğun her konuda destek almaktan da çekinme
Eşinizle alakalı bi sıkıntı var mı pekı ? Benım bı arkadaşım görücü usulü evlenmıstı eşini srvememıstı o yüzden çocuğunda da sızın yaşadığınız durumu yaşadı
Ne güzel soylemıssınız tam olarak bu annelık ![]()
Evet çok şükür 3 aylık oğlum var onunla tamamlanmış gibi hissediyorum. evet bazen yoruluyor eski günlerimi özlediğim anlar oluyor ki bir çok anne de oluyordur. Ama o herşeye değer öyle hissediyorum. Bence siz lohusa depresyonuna falan girmiş çıkamıyor olabilirsiniz
Şimdi nasılsınız peki o duygudan kurtuldunuz mu