Kizlar cogunuz biliyosunuz ikinciye hamileyim post actiydim dusuk tehlikem war diye 1 ay olcak hala kanamam war doktor kanama alanin cok buyuk bebek dusebilir dedi kanamamda hala dewam ediyor basina gelen warmi gecermi bebegim dusermi korkuyorum
Yogunmu canım lekelenme şeklinde mi
Ayn canm yogun doktorda alan buyuk dedi
Bebegin nekadarlik oldu canim. Bol bol dinlenmen lazim ama kucuk cocugunda var dikkat edebildigin kadar dikkat et ilk cocugumda benimde ayniydi kesede kanama vardi buyul ihtimal duser dedi gecene kadar yatman.lazim dedi 3 ay yattim cok sukur 10 yasinda simdi kziim
3.5 aylik cnm
Oy massallah bayada buyumus rabbim sizlere bagislasin canim sen mumkun oldukca uzan dinlen igne oluyomusun dusuk icin
Saol canm amin ins yok igne wermedi
Canım maşallah epey büyümüş evet korkutucu bu durum ama tedbir aldırmalı doktor iğne ilaç kullanman lazım bende 2 defa yoğun yaşadım sonra hep lekelenme şeklinde gittim 5. Aya kadar benimde kanama alanları vardı sonra durdu şükür.. önce Rabbim nasip edecek o sana sımsıkı tutunmuş bence… süreçte ağır kaldirma uzanmaya çalış sürekli ben yatarak gecirdim gerekirse hastahanede serum tedavisi al ben 2 defa yattım yoğun kanamadan dolayı iyi geldi… tabi seninde bebeğin var eğer destekçin varsa ne mutlu sana işin daha kolay olur… gerekirse başka doktorlada görüş ilaç vermiyorsa en azından progestan kullanmalisin
Sizle aynı durumu yaşadım öncelikle COk gecmiş olsun sizinki baya olmus rabbim korusun
benimde kanama alanı baya vardı kanamam oluyodu düşer dedi doktorum hatta bş kac doktor soledı bunu bana hatta kesın gozuynen baktılar keseyi kaplamış COk zor dediler ama Rabbime COk şükür bebegim tutundu rbbim ve derse o olur o yüzden doktorlar ne derse desin rabbimşn dediği olur siz dinlenın COk yormayın kendinizi gerisi rabbimin takdırı sizi COk iyi anlıyorum ben hep aglıyoddum korkuyordum bişey olcak diye daha önceden iki kaybım vardı rabbim onları nasip etmedi nasipte zaman bu zmanmiş COk şükür sizinde Allah’ın izniyel sağlıkla gelsin
Kanama ya karşı bi hap verdi düşük tehlikesinde alımıyomuş ben birde kan sulandırıcı vuruluyodum sonradan doktorum onu kesti onunda etkısı var kanama ya dedi ardından toparladım coo şükür
Canim oncelikle cok cok gecmis olsun. .![]()
.
Yedigin ürünlere de dikkat et ne kadar doğru bilmiyorum ama çok maydonaz tuketince dusuge neden olabilir hurma da oyle diye duymuştum. Bol bol dinlen stresten uzak dur elinden geleni yapmana bak gerisini Allaha bırak . Hakkında hayırlısını versin. Düşük hakkında çok bilgiye sahip değilim. Ama dikkatli olduğun sürece hersey cok gizel olacak . 3 ayın gecmis bile. ![]()
Amin canlarim ins tesekkur ederim hepinize ![]()
Ewet maydanoz duydum yemiyorm kizimdada yemedim oyle cok tuketmedim
Hamileyken yediğin ictigim herşeyi netten araştır ben öyle yapıyordum bizim bilmedigimiz yan etkileri olabiliyor gıdaların bide progestan yazması lazım normalde doktorun en ufak kanamada yazmadı mi sana