Kızlar belki geç oldu bundan sonra alışmaz ama kızım 10 ay 7 günlük doğduğundan beri hep sessiz ortamda uyudu evde tekim haliyle uyuyunca açıp halay çekmiyorum sessize alıştı şimdide uyuduğunda evde ruh gibi dolanıyoruz en ufak çıtıltıda uyanıyor sesli ortamdaysak uykusu varsa uyumaz asla. Çok darılanmışsa belki uyur ama çok nadir yani çok zorlanıyorum bu konuda. Bu zamandan sonra sese nasıl alıştırabilirim ya ![]()
Ay sorma o dert bendede war sese uyaniyo tam 10 ayligiz
Bazen uyutunc cami aciyorum ses olsun diye ama bnmki zile alisti artik uyanmiyor ewde misafir olsn zor uyuturum sese uynir
canim uyuturken beyaz gürültülü piş piş sesi var onu ac ilk bir kac kez oyle uyut sonra her seferinde ninnileri degistir ama pis piste cok guzel uyuyorlar hicbir sesten etkilenmiyorlar tlf nu yanindan uzak bir yere koy bu sekilde alisiyor