Bebeğimin ağlaması

4 aylık bebeğim var sabahtan akşama kadar elimden geldiğince ilgileniyorum bazen cok ağlıyor ve gün sonunda cok yoruluyorum akşamları artık kafam götürmüyor ağlamasina ve daha stresli oluyorum eşimin sesine bile katlanamıyorum bazen tv sesini kıstırıyorum eşimde kaç yaşındasinda kafan götürmüyor diyor anlamıyor bebeğime karşi böyle hissettigim için üzülüyorum

Üzülme canım benim 2 büyük var bebek olmadan da sesi kafam kaldırmiyordu tv sabahlari açmıyorum bile bebekle ilgileniyorum bende senin gibiyim

Canim hep ayniyiz bende başım çatlıyor 16 saat ayaktayiz gülüşleri yetiyor sonra az kaldi rahat edecez ins

Hiçbir bebek sebepsiz yere ağlamaz, kolik bebek yoktur demişti bir doktor. İşin aslına bakınca ben de kendi bebeğimi kolik sanmıştım yani sebepsiz yere ağlıyor sanmıştım ama öyle değilmiş. Gaz sancısı çektiği için ağlıyormuş mesela. Şimdi o sancıları azalttık ama kaka yapma süresi uzayınca onun için ağlıyor. Gün içinde mememde süt akışı yavaşlıyor doğal olarak doymuyor ve emerken de yavaş geldiği için huysuzlanıyor. Ben de mama vermemek için direniyorum e biraz da bunun için ağlıyormuş mesela. Günde 1 bazen çok zorlayınca 2 kez mama veriyorum gece hep emiyor. Mesela bazen de yatmaktan sıkıldığı için ağlıyor. E gelişim görevi oturması veya birtakım hareketler yapması. Düşünüyorum bu çocuk hep yatsa, yoğun bakımlardaki yatak yarası niye var? E demekki gelişim görevi olarak kalkması gerek veya etrafı keşfetmesi gerek. Sürekli tavanı izlemek de sıkıcı olabilir :slight_smile: Uykusu geldiği için de ağlıyor mesela çünkü ben unutkanlık ediyorum 2 saatte bir uyumak istediğini unutuyorum zamanı kaçırıyorum bazen. Aslında her ağlamasının bir sebebi var ama biz yakalayamıyoruz bazen. Allah dağına göre kar veriyor diyorum bazen. Mesela kimisinde hiç ağlamayan bebekleri var düzenli kakasını yapan vs. Ama her yerde çocuk bakımından dertlenen yapıdalar. Bizim bebeklerimiz biraz daha zor biraz daha fazla ilgi istiyor. Daha fazla ağlıyor biz hamd olsun yeter ki sağlıklı olsun biz ilgilenelim diyoruz. Öyle işte. Bu arada ben de tuvalete bile gidemiyorum ağlama sesleri eşliğinden. Bazen kafam zonkluyor. Aslında fark ediyorum mama ile tokluk süresi uzadığı için biraz daha rahat ediliyor ama gurur yapıyorum. Kayınvalidem hemen hemen her telefon görüşmesinde mama verip vermediğimi yokluyor. Kompleks yapıyorum ben de verirsem yetersiz anne olacağım diye galiba. Benimki de 4 aylık bu arada. Şu ek gıda işinde rahatlarız gibi sanki en azından sütümüz biraz daha yeter umarım :sweat: