Bebeğimin ağzının ici bembeyaz

ilk defa oluyor 1 yaş 3 günlük 2 3 gündür dilinde vardı ama şimdi ağız içi nerdeyse tüm öyle ne bu acaba ne yapsam geçer

Bebeklerde pamukçuk oluyor ondan mı acaba çözümünü bilmiyorum ama internetten bir arastirin isterseniz yanlış bilgi vermiyeyim tahmin sadece

Pamukçuk olma ihtimali çok yüksek karbonatlı suyla ağzını devamlı silmeniz lazım kaynamış soğumuş şu ile karbonatlı karıştırın bez ile ağzının her yerini silin biraz bastırarak

1 yaşta pamukçuk oluyor mu ben de şaşırdım şimdi, sadece yeni doğduğu zamanda oluyor zannediyordum. Ben de kaynamış soğumuş suya çok az karnonat atıp temiz bir pamuklu tülbent veya bez ile siliniyor diye biliyorum. Bir kere değil de her gün tekrarlayın iyileşene kadar. Bir de eğer emiyorsa aynı işlemi meme ucuna da uygulamak gerekiyormuş yoksa iyileşse bile oradan tekrar bulaşıp tekrarlayabiliyormuş. Gebe okulunda bu şekilde anlatmışlardı ben hamileyken.

bende pamukçuk sandım ilk başta karbonatlı suyla sildim 2 3 kere dün ağzının içine yani yanaklarına bulasmisti oraları da sildim bu gece ememedi anlamadım niye diye sabah baktım ağzının ici kipkirmizi dudaklarında şişmiş biraz dünkü beyazlıklar kızarmış artmış iyice yarın doktor kontrolu var neymiş soracam çocuk emerken bile tutamiyo sanki :weary_face: daha önce pamukçuk bile olmamıştı hic

4 dışı aynı anda çıkarıyor ya acaba ağzının ici ateslide ondan mı yara oldu

Dişten dolayı herşeyi ağzına alıyorlar mikrop kalıyorlar ondan yazın yaşadık ağzı komple bembeyaz yara oldu doktor ilaçta yazdı fis fis ama. 15 günde iyilesi eczanede satılıyor aft icin

inşallah geçer emzik bile almak istemiyo agliyir sürekli kucak istiyo

İnşallah Allah şifa versin bizimkide bırakmıştı o yaralar yüzünden onda sonrada meme bagimliis oldu bı doktora götür sprey öneriyorlar bize yazdı ben diktiydim ağzına ağız yarası zor olur

sabah randevu var bakalım ne diyecek sesife kısılmış gibi boğazında da mı çıktı ki

Bogazada dağılıyor evet sivilce gibi olmuştu bizimki gittinizmi doktora

bı damla verdi bide gargara.. gargara yı gazlı bezle ağız içine sureceksin dedi bı kaç güne geçer geçmezse getir dedi

Geçmiş olsun aynen bende öyle gazlı beze sıkılıp sildim agzini

uyumuyo yaa yarım saat surmuyo uyku arasında sürekli agliyo emziği reddediyo emzirmek istiyorum ona bile agliyo sabaha kadar oturuyorum resmen şuan ayağıma koydum 12 den beri kucağımda gezdiriyorum otursam agliyo dursam agliyo gezerken sıkıntı yok kaç günde geçer acaba bu ağız yarası :weary_face::weary_face:

Zor alalh yardimcin olsun bizim 10 gün sürdü heralde baya cektik