Bebeğimin ateşi var acile götürmeli miyim?

Merhaba arkadaşlar dünden beri bebegimin ateşi var. İlk fark ettigimde 37.7 idi aksam 38.4 oldu calpol verdim ılık dus yaptırdım. Normale dondu. Gece boyu uyumadım takip ettim hep normaldi. Bu sabahta normaldi ama şimdi 38.1 oldu yine. Genel durumu iyi hareketli yeme içme de sorun yok. Halsiz değil. Sizce dişten olabilir mi görünür de diş cıkmıyor suan. Birde acile götürmeli miyim kaç derece olunca acile gitmek gerekiyor?

38.5 olursa, ateş düşürücü verip ılık duş aldırıp da 6 saat falan aynı olursa götür bence. Zaten genel durumu da iyiymiş

İki gün takip et diyorlar genelde zaten hemen götürünce eve gonderiyorlar biseyi yoksa sonra kotulesirse getir diyorlar bugünde takip et götülesirse yarın götür bence ama ateşini takip mutlaka acil pek ilgilenmiyor daha önce yaşadım geçmiş olsun

acile değil de çocuk Dr una götür canım. eğer 38.5 üstü olursa sabaha doğru ara randevu oluştur. varsa. acildekiler anlamıyor doğru düzgün. için rahat etsin. götür istersen yarın . boğazlarına bakar en azindan. enfeksiyon varsa yazar ilaç.

diş en fazla atesi 38 38.5 yapar. bunun üstü başka bi nedendendir

6.hastalık nedir anlayamadım?

Dün götürdüm acile kan idrar bakıldı normal geldi sukur, bogaz iltihabı devam ediyormus antibiyotik devam ettirdi. Üç gün ateşi düşmezse tekrar getir dedi.

Çok geçmiş olsun

Tesekkur ederim,

Yorumlarınız içinde herkese tesekkür ederim

Bebeklerde diş çıkarma döneminde hafif ateş görülebilir ama genelde 38 dereceyi çok geçmez. Ateş 38.5’i geçerse, bebeğiniz susuz kalıyor gibi görünüyorsa, sık ve derin nefes alıyorsa ya da halsizleşiyorsa acile başvurmanız iyi olur. Şu an genel durumu iyiyse evde takip edebilirsiniz. Ateş yüksekliği devam ederse veya başka belirtiler eklenirse doktora danışmanızı öneririm.