Bebeğimin boğazına karton kaçıyordu bu durumda ne yapmalıyım nolur yardım eder misiniz

Bonibon kutusunu eline vermiştim oynasın diye hiç aklıma gelmedi ağzına götürüp ıslamış nerdeyse boğazına gşdecekmiş ağzına baya baktım umarım yoktur bişey . allah göstermesin bişey kaçarsa ederse ne yapmalıyız yaşayan var mı 5 aylık @admin :face_holding_back_tears::face_holding_back_tears::face_holding_back_tears::face_holding_back_tears:

Merhaba canım kartondan parça koparmış mı? Dikkat ettin mi? Koparmış bile olsa muhtemelen yutmuştur :slight_smile: Bir sorun olcağını sanmıyorum, tabi kopardığı parça miktarı önemli olabilir.

Çok geçmiş olsun. Öksürürse genelde ellemeyin diyolar kendi çıkarırmış.

Benim kızım kocaman yaprak yutmuş yapay çiçek yaprağı. Altını değiştirirken gördüm şok oldum kocamandı nasıl geçmiş bağırsaklarından anlamadım.

Ya çok dikkat etmek gerekiyor herşeyi ağızlarına atıyolar

Size de çok geçmiş olsun Allah’tan bir sorun olmamış.

Çok şükür olmadı çok teşekkür ederiz