Bebeğimin gözünde 1 aydır geçmeyen arpacık var. Bu sağlık sorununu yaşayanlar yardımcı olabilir mi

Merhabalar. 13 aylık oğlumun gözündeki arpacık 1 aydır geçmiyor. Doktorun verdiği damlaları kullandık. Geçmedi. Başka bir doktora çıkardık. Krem ve damlaları düzenli kullanmamıza rağmen hiç düzelme olmadı. Aksine biri geçiyor bir tane daha çıkıyor. Oğlumun gözü şiş mor. Yarın bir doktora daha çıkaracağız. Birkaç samimi olduğum tanıdığım hocaya götürüp okutmamı önerdi. Nazardan olabilme ihtimali de oluyor dediler. Ne yapacağımızı şaşırdık. Bu sağlık sorununu yaşayıp şifasını bulan anneler yazarsa çok sevinirim :cherry_blossom:

İdrisse mi ne diyolar ona ondanmi genelde sey yaparlar kopegin yedigi yaldan tabaginda yal sururler geciriyor

Aynı durumu bende yaşadım ve okutmayla geçiyor. Bildiğin iyi birisi varsa okut derim. Nazarla oluyor genelde. Yine doktora götürürsün ama dinde var olan birşey nazar ve şifası okunmak.