Kızlarr ya bebeğim 3 aylık. Kafası düz olmuş arkadan. Yanları yamuk. Kulakları kepçe. Ben mi sebep oldum bilmiyorum ki. Nasıl düzeltcem napcam. Düzelir mi ki bu saatten sonra ![]()
Tummy time yap canım birde yastıklar var ondan al zamanla düzelir merak etme
Tabiki düzelir, altı aya kadar vakti var, neler neler değişir. Kafasinı, sırtını destekleyerek farklı farklı yönlerde yatırmaya çalış.
bizimde öyleydi tek tarafa yattigi icin sagtaraf yamulmustu düz kafa yastigi aldim 1 ayin sonunda duzeldi 2ay yatirdim yastikta hicbirsey kalmadi suan7 aylik hic bir sorun yok cok sukur
benim kızım da aynı sinirden gülüyorum görünce artik ben yan yatirdikca zorla düz yatiyor kulagi da bukuluyor kafası da yamuluyor 3 gün sonra 3 aylık olacak bakalım kepçe kulaklimla napicaz
Hangisini aldınız acaba bende alayım inşaAllah işe yarar
Benım bebegın kafası da ananas gıbı uzundu . Ben bı sag tarafa yatırıyorum bı sol tarafa yatıyor kendılıgınden donuyorsa ınce bır yastık kullanın altın da bır seyle destek yapın . Yan yatırman dıyorlar ama ama benım kızım az daha kusmugunda bogluyordu o gunden berı hep yan yatırıyoruz. Ince bır yastık var ona yatırıyom b r tarfını yuksekte tutyom böylelikle bır tarafına donmuyor
Yan yatırmak bana en sağlıklısı geliyor aslında bide bu seneye kadar hep yan yatırın diyorlardi ama benim bebeğim doğduğundan beri aynı valla kafasını tutabildigi için hiç yatirdigim gibi durmadı maalesef. Olsun dedim artık tummy time falan derken toparlar heralde zamanla birazcık kulaklara da yapacak bsey yok bandana durdurmuyor hanımefendi
Kac aylık yada kac gunluk en azından yatarken yapabılırdınoz kundak yapıyorsanız daha rahat olur
Ben mi kundak yaptırmıyor ki sarı zaten kipkirmizi oluyor o elleri kundaktan cikarcam diye
biraz başına kafasına göre galiba 3 aylık şey ![]()
Inan benımkı de oyle ben dıyordum aglarsa bıle kucagıma almam ama bazen oyle bı aglayısı varkı kesilip gıdıyor. Kızıyom aşmıycam aglarsan agla dıyom ama yok dedıgım gıbı olmuyor anne yuregı daynmıyor bıde aglarken aglarken bırsey fln olur dıye korkuyom benım kız 50 gunluk gunduzlerı serbest yatırıyoruz gecekerı de yarım kundak yapıyom bazen durmuyor aglıyor ama o uyuyunca alıyom yataktan kundak yapıyom . Kundak yapmasam nasıl edıyorsa battaniyeyi kafasına gecırıyor![]()
Oy Allah korusun valla bazen bı ağlama krizi tutuyor kucağımda çocuk evi tavaf ediyorum
ne olduğu yerde durmasu
Hahahha hıc gulesım yoktu![]()
