Bebeğimin uzamayan saçlarıı

Bebegim 8.5 aylık kizimin saci uzamiyor arkasi kac aydir hep ayni milim milim uzadi önleri uzuyor guzel uzuyor on saclari neden boyle bilmiyorum daha once kestirmedik kestirsem duzelir mi duzelmez mi bilmiyorum annelerin tecrubelerine guvenerek sizlere sormak istedim kizimin saclarini kazıtmam mi gerekiyor esit uzamasi için

Doktorumuz kazıtmanın gür çıkmasıyla hiç bir alakası yok demişdi. Ama eşit uzamaları için bişey diyemiyorum benim kızım da 1 yaşında yeni yeni büyüdüler toplasan 1 cm uzunlukları yokdur. Kışın bende kestirmeyi düşünüyorum. Ama eğer alerjisi falan yoksa ben saf zeytin yağı ve hindistan cevizi yağı sürüyorum duşdan önce faydasını gördüm çünkü kızım 7. Ayına kadar keldi

Benimki doğduğunda sacliydi 4.5 aylık olana kadar arkalar döküldü tepesi çoğaldı kuş yuvasına döndü bide kıvırcıkti sonra baktım olmuyo kendimiz evde tıraş ettik 6. Aya kadar saçlar dokuluyo sonra yenileri çıkmaya başlıyormus bizde eşit çıksın istedik şimdi üstler yine hızlı uzuyor ama en azından eşitler hepsi şuan 7 ay 9 günlük baya geldi saci

Birde ne kadar doğru bilmiyorum ama bana çevremdeki herkes doğum saçlarını kestirmek faydalı vs demişdiler hatta kestirmiyorum diye de teyzelerim falan çok kızmışlardı ama ben inanmadım açıkçası

Daha gür çıkar düşüncesi var ondandır belki

Olabilir kazıtmayı doktoru tavsiye etmedi beni bildiği için beceremezsiniz vs söyledi normal makine ile kısaltabilirsiniz ama kazıtmayı tavsiye etmedi gür çıkmasıyla bi alakası yok onun dedi valla annem benim kaşlarımı bile 2,3 kere usturaya vurmuş gür çıksın diye saysan sayılır kaşlarım o derece az kızım zaten kel dedim ne gerek var kestirmeye diye kıyamadım :joy: oturdum bekliyorum uzamasını :joy::joy:

Ayni kiziminda oyle onler uzun uzuyo arka kisa 8 aylik olucaz bizde ama sakin kazitma ilk kizimin daha seyrek ve azdi saci hic kazitmadik 7 yasina kadar makas degdirmedim cok saci var bu kizimida kestirmiycem kazimayla alakasi yok yani benimde saclar kivircikmis kazitmislar suan fon bile tutmayan dalgali sacim var


Bak canim hic kesilmyen saç bu 7 yasinda kestik kivircikları küstü sanki bidaha kivircik cikmadi anne sacini hic kesmemisdik en son halide sag alttaki

Ay konudan bağımsız maşallah ne kadar güzel bi çocuk bebekliği de çok tatlı :smiling_face_with_three_hearts:

Cok tesekkur ederim :smiling_face:

Cok tatli anasi killikli :nazar_amulet::joy:

:sweat_smile: bebelerin gozleri benziyo kiz sadece bana herkez diyo sana benziyolar diyede gozler ayni olunca oyle gibi duruyo ama benzemiyolar :face_with_peeking_eye::rofl:

Olabilir ama ben benzetiyom

Oy massallah habiş uzuamis kiz saclari massallah bizimkinin arkasi hep duhum oluyo ya yatinca saga sola donmekden

Hergun tariyom ama deli gibi yatiyo kafa yerinde durmuyoki saç napsin kucukkende dugum oluyodu kestiydim dugum olanlari hep


Biziminkin sacinin arkasida kabarik daha once dugumleri kestim diye galiba. Onlerde dumduz :sweat_smile:

Bizimkinin tam tersi :joy::joy::joy::joy: