Bir haftadır geçmedi
Sıcaktan isilik olmuş olabilir mi ? Fazla terlediği için olmuş gibi geldi bana
Sadece suyla yıkayın aman sakın tuzlu su olmaz. Bol bol banyo . Sırtında oldu bizim de sıcaktan günde 2 kez banyoya soktum sadece su.
Benim bebeğimde de isilik var 2 güne bir hakiki zeytinyağı ile yağlıyoruz dene istersen iyi geliyor
Zibinla bile terliyorsa sadece beziyle yatırın ben öyle yaptım 30 derece üstü sadece bezle durdu.
İsilik bildiğim kadarıyla sıcakdan terledipi için oluyor vücudunu kuru tutmaya çalışın ılık duş sonra iyice kurulayın sık sık pamuklu bir bezle silin
Hem gece hem gündüz evet. Sırtına bakıyorum serinse zıbın giydiriyorum bacaklarına bakıp şort giydiriyorum yoksa sadece bez. Hem öğlen uykusundan önce hem de gece uykusundan önce de banyomuz var oyuncaklarıyla oynuyor fazlaca kalıyor. Ben de bol bol su döküyorum üstüne.
Yüzünde ve tüm vücudunda. Zeytinyağı besliyor tüm vücudu. Vücut hemen emiyor zaten

