Bebegimin yuzundeki puturler cogaldi nasil gecer

Ayni yara omus gibi kucuk kucuk sivilceler de artis var yuzu cok pûtûrlu 3 tane fln damla kullniyim baze disina tasiyir siliyom ama agzini fln ondan fln olabilir mi yada emzirirken sut bulasiyor yuzune ondan da kaynakli olabilir mi

Burda cok belli olmuyor filitre atiyor direk ama daha puturlu duruyor yara olmus gibi

Benim kizda ayni canim kuru kuru yuzu kabuklaniyo bazen dokuntu oluyo saglik ocagindaki ebe gayet normal deri atiyo dedi sivilcelerde sicak oldugu zaman artiyo onu farkettim ince tul bezi sicak suyla yikayip siliyorum yuzunu o baya iyi geliyo

He bende makyai temizleme pamuğu aldim onunla siliyom bazen . Artik onceki gibi terlemiyir ama yuzundeki bu seyler yara gibi oldu dur bahem ben de gunluk siliyim yuzunu bakalim ise yariycak mi

Yarar yarar sil sen . Bide arada bepantol suruyom oda baya iyi geldi

O cok pahali ya onu almaya zaman bulamadim :joy:int mi alsam ne yapsam . Vala hic birsey kullanmiyom yuzune .

Yoksa alma ne gerek var valla hersey ates pahasi kiz bu devirde cocuk buyutmek valla zor yusu nemlenincede iyi geliyo diye dedim

Ayn cok pahali hersey valla trendyol ol.asa bu memleket bizi cok kaziklar :joy::joy::joy::joy::joy:

Örgü falan giydiriyorsan yün yapmış olabilir yada kocan sakallıysa belki o tahriş ediyordur yüzünü

Eczaneden saf gül suyu alıp onu da deneyebilirsiniz. Yazın özellikle kızım aşırı isilik olmuştu çok iyi geldi doktor aldirmisti saf gül suyunu. Sentetik gül suyu olmayacak

Saf su ile siliyim eger gecmese aklimda bulunsun :blush:

Kocam hergun tras oluyor ama belki de benim.aklima bir sakal iki de bazen sut fln eline tuzune cok bulasiyir ben selpakla siliyom acaba islak bezle mi silsem . Oyle kazak fln giymiy bn yazlik giydiriyom evde :joy:

Ilık suyla silebilirsin bencede o yapmış olabilir

Psmukla silip Bepanthol baby ile yüzünü nemlendirdim günde iki kere kısa sürede geçti

Bebek yağı kullan canım kuruluktan dolayı olabilir birde çok fazla öptürme tahriş oluyor ayrıca anne sütünüde sürebilirsin yüzüne

Emerken savas açıyor zaten illaki yuzu sutlu oluyor :blush:

O kremi almaliyim once

Valal direk soguk suyla siliyom . Elimden gelse yuzunu cesmeye tutacagim​:joy:

İyileştikten sonra çok opuldigunde ve Kendi salyasi yüzüne dediğinde yine oluyor.brn yine silip nemlendiriuorun

Anladim . Tsk ederim

Ya ben eczaneye soyledim.bepantol baby alacaktim o pisik onleyici bebegin yuzune surulmez dediler bende bepanthol derma aldim . Acaba bunu pisik olunca altina sursem birsey olur mu