Bebeğin kafası

Şekil almasi için yan tarafa bi sağ bi sol bırakıyorum arkadan karpuz gibi uzun normalmi acaba hemşire iyi dedi ama kafası uzun toparlarmi acabaa

Bebişin çok küçük ,daha çok şekil alacak kafası.
Ama sen gözlemle ,sağ sol yap arada düz yatır.

Bende sağ sol yapıyordum uzun olmuştu sırt üstü yatırıyordum boynunun altına yumuşak bişey katlayıp koyuyordum üst kısmının uzunluğu düzelsin diye.
Ama fazla bekletmiyordum boynu ağrımasın diye :smiling_face_with_three_hearts:

2 Beğeni

Evet canim benim de kızın kafası oyleydi doktor hep normal söylədi bebek böyüdükcə Duzeliyor Biz anneler hep endişe ediyoruz

1 Beğeni

Ben hep sağ sol yatırmaya çalıştım ama bebeğim kafasını hep sağa döndürüyor. Sağ tarafta bı eğrilik oluştu sanki. Bende sola çeviriyorum sürekli destekleyip inşallah düzelir.1 aydırda ana kucağına koyuyorum sanki oda kafasının arkasında düzlük yapıyor ne yapacağımı şaştım :person_shrugging:

1 Beğeni

Benimkide aynı sen yaptığın yönteme devam et o öyle uzun kalmıcak. İlk oğlumu öyle yaptım kafa şeklini herkez çok beğeniyo. İkincisi bebeğimide öyle yapıyorum kafası güzel arkaya doğru hafif uzun duruyo dediğin gibi o ilerde toparlıyo

1 Beğeni

Endişe etmeyin benim oğlumunda kafası öyle ve düzeliyor zaman geçtikce​:smiling_face:

başıma gelmedi ama bir yakinimizin oğlu vakumla doğmuştu anneannesi kafasını zeytinyağ ile masaj yaparak düzeltmişti her gün kafasını ovalamisti gerçekten zamanla düzeldi mi yoksa masaj etkisi mi oldu bilmiyorum

Halzey’in Düz kafa yastıkları var kenarı lastikli sıkıştırma yapabiliyosun o zaman bebiş kafasını çeviremiyor ona bak bi istersen canım ben kullanıyorum doğduğundan bu yana çok memnunum

Canım baktımda farklı çesitleri var hangisini almalıyım bide bnm bebiş 2 ay 20 günlük kafasını yine dönderemezmi o yastıkla

Ben bunu almıştım canım, valla benimki 5 aylık hareketli de bi bebek ama o bile zorlanıyor dönmeye çalışırken çünkü ortası çukur ve kenardan sıkıştırıyosun yorumlara da bi bak istersen

Baktım yorumlara 1 ayda bile farkettiğini söylemişler. Şimdi sipariş vericem zaten almayı düşünüyordum dururmu kafası onda diye acabalarım vardı. Umarım işe yarar :pray:

1 Beğeni

Ben bunların zararlı olduğunu duyduğum için almaktan vazgeçmiştim.
Ama gözüm kaldı ortopedik yastıkta :smiling_face_with_tear:

1 Beğeni

Valla doktorumuz önerdi bu markayı canım ben memnunum kötü yorum görmedim desem yeridir​:woman_shrugging::woman_shrugging:

2 Beğeni

Bende tekrar düşününce vazgeçtim aslında yorumlar çok iyiydi ama benim bebeğim çok kusuyor ya kurtaramazsa kendini kafasını döndüremediği için. Allah korusun öyle bişey olacağına kafası yamuk olsun dedim bide biçok bebek 6 aydan sonra düzeliyormuş kafası

1 Beğeni

Benim de doğumda zorlandığım için uzundu doktor ellemeyin kafasını düzelir dedi