Bebeğin kakasin'da kan

Arkadaşlar mrb benim oğlumun bir haftadır kakasin’da kan görüyordum bugün doktora gittim çocuk doktoru na bezin resmini gösterdim direk alerjik dedi beni çocuk alerji bölümü ne birde çocuk gastroenteroloji yonledirdi nasıl oluyor bundan sonraki süreç yaşayanlar anneler bilgilendirebilir mi yada rica etsem admin senden alerji testi nasıl oluyor gastroenteroloji ne yapıyor tam olarak şimdiden çok teşekkür ederim

Merhaba öncelikle geçmiş olsun. Bebeğim 2 buçuk aylık. Bizde de sadece kakada kan şikayetimiz var. Haftada 1 kere falan oluyor. Çocuk alerji bölümüne çıktık. Deri testi ya da kan testi yapılıyor. Doktorumuz kan testi yapılmasını istedi. İnek sütü ve yumurta alerji konusunda ilk dikkat edilmesi gereken besinler. Testte inek sütüne ve yumurtaya alerjimiz negatif çıktı. Ama normal kan değerlerinde yüksek bir değer vardı. Doktorumuz bu alerjik olduğunu gosteriyor dedi. Bir de makatta çatlak olduğu zaman da kan gelebiliyormus. Hafif kızarıklık gördü bizde o yüzden krem verdi. 2 hafta boyunca ben süt ürünleri ve yumurta diyeti yapacağım. Şikayet gecmezse son 1 hafta da dana etini diyete ekleyeceğim. 3 hafta sonra yeniden gideceğiz. Yeniden kan değerlerinde bakılacak.

Doktor şikayetlerinizi dinleyecek. Zaten kakada kan olmadıkça test yapmiyorlarmiş. Şükür ki bizim başka şikayetimiz yok. Başka forumlarda şiddetli egzema ve huzursuzluk yaşayan bebekler vardı. Kakada kan alerjiden, makatta çatlaktan veya bağırsak florasından kaynaklanıyormuş. Gastroenteroloji ye çıkmadık ama o da bağırsak ve sindirim sistemini inceleyen dal diye biliyorum.

Teşekkür ederim bize test yapılmadi daha küçük dediler popusunda da küçük çizik varmış

Biz bugün alerjiye bide gastroenteroloji gittik ikiside aynı seyleri söyledi mühim değil şuan bişey yapamayız gibi diyet yapicakmisim size test ne zmaan yapıldı kaç aylikkken gasteroliji ufak tefek kesikler var olabilr daha gelebilir zamanla bakarız mama başlarız flaan dedi bende anlayamadım alerjide yok çatlak dedi

Banada ilaç yazdı kalsiyum

Ben 2 hafta diyet yaptım. Et, süt üeünleri, paketli gıda, baharat, kueuyemiş, balık, susam, tahin. Bunları hiç yemedim. Bebeğimde rahatlama oldu biraz. Şimdi sırayla açarak hangisine olduğunu bulmaya çalılıyoruz. Et yedim 3 gün, şimdi süt ürünleri yiucem 7 gün beklycez öyle öyle gitcek

Off baya zormuş o zaman süreç hastanede bize uzak her seferinde nasıl gidecez bilmiyorum

Aynı şekilde bize de hastane 1 buçuk saat sürüyor. Test yeni yapıldı bize. Bebeğim 2 ay 9 günlük. 16 Aralık’ta test yapıldı. Ben de süt, yumurta ve sonunda dana eti diyeti yapacağım. Bu 3 ürün dışında diyete ekleme yapmamamı, o zaman işin içinden çıkamayacağımizi söyledi doktorum. Benim de kendi kan değerlerime baktirmami eğer düşüklük varsa ona göre ilaç kullanmamı da söyledi. Keşke siz de test talep etseydiniz. Bebeklerde testlerde alerji ürünü çıkmayabiliyormuş ama bu her bebek için geçerli bir durum değil. 2 aylıkken testi yaptırıp alerji sonucu pozitif çıkanlar da duydum çok.

Ben den önce doktor direk bebek küçük yapmayız dedi suan 38 günlük

Bana liste verdi içimde süt urunlerinin olduğu birde et ve köfte yaziuor yasak olan yumurta içinde yiyebilriisiniz hepsini birden kesemeyiz dedi iki hafta sonra tekrar cagirdi

Yasemin Hanım merhaba :cherry_blossom: Diyete devam ediyor musunuz ? Diyet sürecinde kakada kan devam ediyor mu ? Doktor kontrolüne gittiniz mi ?

Kızlar ben alerjik besini buldum. Yumurta. Kakasında aşırı kan vardı doktor takip et dedi. Yumurta yemiyorum 1 haftadır kakada kanda yok

Sizin ve bebeğinizin adına çok sevindim. Alerjik besini bildikten sonra yemezsiniz ve bebek de siz de rahat edersiniz. Ben de 2 haftadır süt ve yumurta diyeti yapıyorum. Maalesef kan hala geliyor. İlginç olan diyet öncesinde haftada 1 gelen kan diyet sürecinde her gün ya da gün aşırı gelmeye başladı. Bugünden itibaren diyete 1 hafta dana etini de ekleyip kontrole gideceğiz.

Rabbim kolaylaştırsın inşaAllah

Ya geçmiş olsun bizde dün pasta yedim çocukların doğum günü idi diyeti bozdum şuan kan yok eğer süte varsa ne zaman gelirki

Ben sormuştum en az 72 saat içinde belli olur ama anne sütü öyle bir şey ki yediğin besinin etkisi 3 hafta sonra bile çıkabilir demişti. Diyet yaptığınız sürede kan gelmeye devam etti mi ?

On gün oldu yaklasik gelmedi ama dün diğer çocuğumun doğum günü vardı canım çekti bı dilim pasta yedim ne zaman etkisini gösterir acaba

Tmm teşekkür ederim insanız iste bozmak istemedim diyeti ama bayada geçti belli olur eğer suttensen

Belki çatlak vardır çocukta sütte olmamasına sevindim et neysede süt herşeye giriyo birde yumurta da yemediyseniz kahvaltıda neler yiyorsunuz ben hiç bişey bulamadım yiyecek sadece yumurta yedim hep on gündür kan yok benim alerji doktoru yumurtayı kesemem o kadarı insafsizlik olur demişti birde gasteroliji uzmanı az geliyorsa cokda takmaya gerek yok elinizde telefonla kakada kan ararsanız sizinde psikolojik etkiler bu demişti gelmeye devam edebilir çünkü dedi