merhaba iyi akşamlar bebeğim 16 günlük her akşam bu saatlerde 9-10 civarı süt kesiği şeklinde kusuyor. gün içinde normal süt şeklinde kusuyor ama her akşam böyle kusuyor normal mi
Merhaba süt kesiği şeklinde kusması da normal. Fışkırır şekilde çok tazyikli kusma dışındakiler normal.
tamamdır teşekkür ederim
Normal annesi MAŞALLAH bebişinde hayırlı olsun fazla gelıyor ondan atıyor bıde zaten vitaminini alıyor. Merak etmeyın ![]()
çok teşekkür ederim sağolun![]()