Bebeğin kusması

merhaba iyi akşamlar bebeğim 16 günlük her akşam bu saatlerde 9-10 civarı süt kesiği şeklinde kusuyor. gün içinde normal süt şeklinde kusuyor ama her akşam böyle kusuyor normal mi

Merhaba süt kesiği şeklinde kusması da normal. Fışkırır şekilde çok tazyikli kusma dışındakiler normal.

tamamdır teşekkür ederim

Normal annesi MAŞALLAH bebişinde hayırlı olsun fazla gelıyor ondan atıyor bıde zaten vitaminini alıyor. Merak etmeyın :rose:

çok teşekkür ederim sağolun​:cherry_blossom: