Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık bir ay öncesinden yüzünü çizmişti ama çok kötü bir şekilde çizdi yani bildiğiniz deri o bayağı kalktı. Eşim iz kalmaz toparlar dedi Ben de hani ona güvenerek herhangi bir şey sürmedim sonuçta yüzünü çok çiziyordu ve hepsini lekesi gidiyordu ama bu çok farklı bir şekilde çizmişti çok derinde yine de hiçbir şey sürmedik ve şu an aradan bir ay geçti yarası iyileşti ama derenin o kısmı parlak oldu ve o iz kaldı sizce o iz gider mi daha bebek olduğu için yoksa herhangi bir krem almam gerekiyor mu canımı çok sıktı bu konu bildiğiniç bu konuda herhangi bir yapabileceğim bir şey var mı?![]()
![]()
![]()
Benim kızımda 2 yaşında yüzü yandı pogca yapmıştım Biranda geldi dezgahtaki teposye bakarken yüzünü yaktı iznkalir dediler tam yanagindaydi zamanla azalarak geçti
Ben bir urun kullanıyorum ozellikle bebeklerin yüzlerini cizdigi icin aldim icerigi tamamen temiz incia diye bir marka duymussunuzdur hic iz kalmiyor cok memnunum
Herhangi bir şey kullandınız mı peki ?
Ürünün tam olarak ismini yazar mısınız deniyim bende![]()
![]()
![]()
Yok acile goturudm o zaman pansuman yaptılar bir iki gün sonra gecmezse plastik cerraha götürün dediler zamanla azalarak geçti şuan hiç biseu kalmadı kabul bağladı baya izi vardı ama geçti
Kızlar yani içeriğini biomiyroum ama bnm kızım bahsettim bilenler vardır ameliyat oldu ve teşhis konulamadi bir türlü hatta ilk yatış yaptığımız hastanede yanlış damaryolu takildigindan ayağı yanik GB oldu baya sonra ameliuat oldugu hastanedeki doktomuz bir krem önerdi onu kullanınca düzelme başladı kızımın ayağı resmen yanık gibiydi hamazinc krem
Benim de kardesim 1,5 yaslarinda elinin ustune utu koymustu . 11 yasinda hala utu izi gitmedi . Kucuken yanagina lehim makinasi bati calisir vaziyete simdi gamze gibi duruyor o aleti asagiya koycam .yigenimin eline kaynar su dokuldu derisi fln kavladi hastaneye fln giti 2 yasinda galiba cok az iizi var yine. Abimin ayagi motosikletin tekerlerinin arisnda kaldi dondu iyice ayagini ust derisini ful atmisti 25 yasinda hala duruyor belli iz ona bir suru merhem verilmisti ama cok derin kesilmisti . Annemin ve babamin parmaklari makinaya kisti annemin parmagiin ucu koptu da babamin parmaklarinda hic iz yok baya derin kesikti onunkide ama iz yokb bn hic gormedim. Cok derin izler gitmiyor ya kucuk izler gider deri kendini yenildikce doycemde kucukken kardesil yuzumu cizdi . Hala duruyir izi
sari kantaron yağ oneriliyor ama bn denemedil hic .
Maşallah ailenizin başınada gelen gelene
okuttuniz mu hiç… Rabbim korusun şaka bir yana deniycem kantaron yağını bakalım kalmaz inşaallah bizde ya ![]()
![]()
![]()
![]()
Hamezinç evde var sürüp deneyim bakalım teşekkür ederim ![]()
Teşekkür ederim ![]()
Bilmiyom hic okutma fln yapilmadi ellem ama ailemin eli aciktir herseyi bol bol veriler . Birsey fln alinca kurbani fln kesilir ama kem göz çok ![]()
Nazar nazar zaten hepsiii ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maşallah
Teşekkür ederim ![]()


