Bebeğini kucakta uyutanlar bakabilir mi

Bu bşr destek midir beşikte kendi kendine alıştırmaya çalışıyorum ama ağlıyor kucagımda 10 dkkada uyuyor uyjusu gelince . Böyle uyutan varmı gece uykularınjz nasıl

Kucagımda emerek uyuyor sonra besige koyuyorum bir sure sonra mızıldanmaya baslarsa besiği sallayıp pışpışlayıp geri uyutuyorum

Çalışmıyorsan güzel bence , bende koynumda uyumaya alistirdim alıyorum kollarımın arasina 3-4 dakikaya uyuyor benim kokumla bir güzel oluyor ki valla orada dünya durabilir :face_with_peeking_eye::smiling_face_with_heart_eyes: 5,5 aylığız bı karar verdim artık pimpiriklilik yok eskiden ne güzel buyumusuz çocuğa zarar vermeden hayatın akışına göre büyütmeye calisicam bide bidaha hiç böyle minicik olamicak bidaha böyle kollarımın arasında uyumayacak nasılsa keyfini çıkarıyorum . Herkese tavsiye ederim :folded_hands:t2::hugs: mükemmel ötesi

Sık denmez ya bazen 4-5 saatte bir uyaniyor beslenme alt değişikliği yatırıyorum geri zaten gözleri kapalı oluyor genelde o yüzden direkt besige atıyorum dalınca

Ben uyuduktan sonra besige atıyorum normalde şu ara hasta ikimizin de birbirimizin kokusuna ihtiyacı var diye düşünüp babasını yataktan kovup beşiği de gündüz kullanıyoruz. :hugs::heart_eyes:

Benimki emerek uyuyor yeri geliyor 1 saat memede kalıyor çekince geri istiyor bende o bırakana kadar çekmiyorum 1 saat yeri geliyor daha fazla emzik gibi kullanıyor kullansın ne olcak sanki diyorum :smiling_face_with_three_hearts:

Genelde gece ben kaldırıyorum ruya beslemesi yapmak için bazende kendisi aglıyor. Sabah 7-9 arası kendi yatagıma alıyorum uzun sure emip uyuyor. Beşiği koyayım kendi kendine uyusun olayı için bence cok erken en az bir yasında olması lazım yürüdüğü zaman yani o donemde fazla enerjisini atacak kendisi yorgunluktan oldugu yerde uyuyacak. Şimdi enerjilerini atamıyorlar ve anne kokusuna ihtiyac duyuyorlar uyuyabilmek için. Bende keyif almaktan yanayım bu surecte. Diğer turlu psikolojik olarak degersiz hissedebilir kendisini