Bebeğinin göbeği böyle olan var mı

Bizimki böyle hatta iç kısımda kabukları da var başka bir şey mi diye sordum doktor kabuk büyük ihtimalle yumuşatıp temizlersin dedi

Doğumdan kalan kabuklar işte kurumuş kalmış çok küçüktü bizimki öyle olunca kurcalamadım banyodan sonra biraz uğraştım minicik bir şey geldi daha var ama zamanla bakarım yada uğraşmam bir zararı yok

Her banyodan sonra nemlendirdikten sonra, bebekler icin olan kulak pamuguyla nazikce temizliyordum ben. Su an kalmadı

Bizimkide boyle temizlemeye calisdim olmadi bisey olur diyede korkdum banyo sonrasi temizleyim diyorum unutuyorum hep cok agladigi icin