Bebeğinin kafasının altına hareketli minik top olan var mı arkadaşlar

Sormaha da korkuyorum ama olan var mı kötü bişey mi bu ?

Oğlumda var 6 aylık ensenin biraz yan tarafında doktora da sordum korkulcak bir şey yok yağ bezesi gibi birşey dedi eğer büyüme falan olursa Allah korusun o zman tekrar bakarız dedi radyasyondan dolayı tomografi çektirmek istemedi sizde sorun bence hiç değilse içiniz rahatlar

Rica ediyorum ne demek biraz rahatlattiysa ne mutlu

Benim oğlumunda aynı var doktor bir sorun yok demişti bize de büyürse bakarız demişti

Ami cümlemizin