Kızlar merhaba, bebeğim 11 aylık. Hergün su vermeye çalışıyorum ama çoğu zaman içmeyi reddediyor. Doktor 1200cc içmesi lazım dedi. İçtiği miktar bunun yanında o kadar az ki.
Benimki son bir aydır ek gıdayı kesti ve bu yüzden su hiç içmiyor sadece anne sütü alıyor ek gdia yediği zamanda suyunu içiyordu anne sütü mü çok alıyorsa ondan icmiyordu kabız olmuyorsa sorun yoktur bence
Birden icmez zaten sisesi masada surekli dolanip geliyo zaten aklina geldikce iciyor zaten
Neyle içiyor ağızlığı pipet mi
Bardakla biberon pipet.bogazina kacacak yada kuru bi yiyecek bi yemek olursa hazir olur zaten yaninda
Bizde de durum aynı ustelik biberon alıstırma bardagı hiçbirinden içmiyor kaşıkla su içiriyorum. Dra sordum anne sütü de aldıgı içim sorun değil dedi. Çişli bez sayısı normalse sorun yapmadım yani birde idrarın rengini kontrol edin her seferinde cok susuz kalırsa rengi koyu olur agır kokar.Bebegim 1 yasında
Anne sütü alıyor, dediğiniz gibi belki bundan kaynaklıdır. Bir de ben biberonla veya bardakla kendim veriyorum. Samandıralı bir suluk alsam kendi içmeye alışsa daha çok içer belki.
Oyuncaklarının arasında durur suluğu kendi talep ettiği kadar içiyor. Bu arada anne sütü alıyor neredeyse 13 aylık olacak ek gıda ile aramız yeni yeni düzeldi ama şu hep içmek istiyordu oğlum
Ebe bana bisey soylemi aglarken gozunden yas gelmemesinden anlarsin dedi.
1200cc ya da 1300cc arası içiyor
Benim kızım tam tersine çok su içiyor memeden kestiği m’den beri günlük 1 lirteyi geçiyordur bende suyu nasıl azaltıcam bilemiyorum
Gecebilir bence azaltma yani tabi kendi fikrinde.
Sekersiz cay corbada verebilirsin konsultasyon burosundaki doktor dedi.
Anne sütü ve ek gıda veriyorum günlükte 125 ml su yeterli demişti doktorumuz son kontrolde anne sütü de su ihtiyacını karşıladığı için bu kadar dahi içmeyebilir demişti bize (bebeğim 9 aylık)
Oğlumda aynı durumda. Suyunu hep ulaşabileceği bir noktaya bırakıyorum. Gelip gidip içiyor. Kilo alımı uzun zamandır yok. Sudan olabileceğini düşünüyorum
Cocuk ilk aylara gore az kilo alir hareket ettikce azalir bebekken yiyo yatiyo hareket yok ama yurudukce kostukca hareketlendikce daha az kilo alimi oluyor.