Merhaba hanımlar bebekleriniz ne zaman emeklemeye başladı. 8 ay 11 günlük olduk. Oğlumun pek emeklemeye niyeti yok gibi emekleme geç olunca yürümeside mi geç olur?
Emekleme bir gelişim basamağı değil hiç emeklemeden de yürüyeblr bunu çok sknti etmeyin bnce bnm kızım hareketli olmasına rağmen o zamanlar 10 aylıkken emekledi maşallah elhamdülillah 12 ay 20 günlükken de yürüdü her çocuk farklı tabii ki dert etmeyin
Daha emeklemedi mi diye etraftan soranlar olunca ister istemez ben de gecikti mi diye düşünüyorum. Teşekkür ederim cevap için ![]()
10 aylık olduk emeklemiyor ![]()
sürünerek gidiyor . Bazen hiç popişi kaldormıyor. Çoğu bebek emeklemeden direk yürüyor zaten artık. Kız bebekler bu konuda daha gayretli bence![]()
9 ay 21 gunluk emekledi 12 ay 19 gunluk yurudu emeklemeyle yurumenin bi alakasi yok buyuk kizim hiç emeklemedi ama 10 aylikken adim atiyodu desteksiz
Benim oğlum hiç emeklemedi.
9.aydan itibaren ellerinden tutarak yürüttük. 1 yaşını geçince yürüdü. ![]()
Zamanı gelince hepsini yapacaktır canım sıkıntı yapma her bebeğin gelişimi farklı
7 aylıkken emekledi benim oğlum ama bi akrabanın oğlu var 1 ay büyük benimkinden şuan benim oğlum 9 aylık akrabamızın 10 aylık oldu hala emeklemiyor yani normal bir durum bence dert etme etrafa da kulak asma emeklemeden yürüyen çok bebek var
Her bebişim farklı süreci tabi
benim kız tembel çıktı tabi bu süreçte 10. Ayından sonra sadece sağ kolunun üzerinde emekleri o da sürünme aslında onu da önüne eşya koya koya yaptırdık işin kolayını buldum dönerek gidiyordu istediği yere 14.ayında daha elleri üstünde gitmeye başladı bundan 1 hafta sonra da kanepe kenarlarına tutunarak sıralamaya başladı şimdi 15 aylık kızım herşey 1 ayda oldu yani yürüme belirtisi pek yok ona uğraşıyoruz bu sefer de tabi
bir de şunu gözlemledim bizde kızım maşallahı olan bir bebek biraz da hareketleri ister istemez kısıtlı anca kaldırdı totosunu az da genetik sanırım doktor da dedi siz ağır kanlı mısınızdır sorun var diye düşünüp doktora da götürdüm yaşını geçince daha bir emekleme tutunma isteği olmayınca ama genetik de olabilir dedi yani zamanı vardır Allah yolunu kolaylaştırsın siz antrenmanlarınıza devam edin sık sık hareket ettirin önüne sevdiği bir şeyi koyun gel gel yapın
Merhaba, bebeğim 14 aylıkken emekledi. Annesi ve babası olarak çok hareketli ve atigizdir. Oğlumuz kime benzemiş sorguluyoruz hep
Şu an 16 aylık ve yeni yürümeye başladı. Zamanında dönmüyor diye de gitmedigimiz doktor kalmadı. Doktorların hepsi çok şükür ki bir sorun yok demesine rağmen benim içim içimi yedi durdu. Bebeğim emeklemiyor dönmüyor diye canınızı sıkmayın lütfen. Gelişimsel olarak hareketlilik konusunda kısıtlılık, bacak kaslarının güçsüzlüğü gibi bir durum gözlemliyorsaniz mutlaka önlem amaçlı doktora çıkmanızı öneririm. Bebeğiniz hareketli, ayaklarını kıpır kıpır oynatiyorsa hiçbir sorun yoktur zamanı gelince hepsini yapar Allah’in izniyle ![]()
Benim kızım 7 ay 13 günlüktü emeklemeye başladı o kadar erken emeklemeye ve hareketliliğine biz 10 11 aylıkken falan yürür diyorduk ama kızım tam yaşına girdikten 2 gün sonra yürümeye başladı yani gerçekten çocuğunuzu kimsenin çocuğuyla kıyaslamayın herşey onların keyfine göre oluyor emeklemesi de zaten gelişim basamağı değil emeklemeden yürür belki bebeğiniz sağlıklı olsun da gerisi önemli değil ![]()
Hiiiç alakası yok canım ya benim kızım hiç emeklemedi 11 ay 4 günlükken ilk adımlarını attı oglum ise 6 aylıkken emeklerken kafasını sobaya vurup yakmıştı ve 14 aylıkken yürümüştü bence emeklemeyle alakası yok