Malum yaz sıcak bunaliyoruz. Dışarda biz biseyler içerken bebeğim de icemek istiyor ama ne içirecegimi bilemiyorum. Her zaman evde yapamıyoruz. Paketli içecekleri de vermek istemiyorum. Siz hangi içecekleri veriyorsunuz.
Ayran ve su veriyorum sadece valla aklıma başka bişey vermekde gelmedi açıkçası varsa alternatif bende bekliyim şuracıkda
Suyuna elma dilimleyip ve ya bebek çayları var anasun ve meyve karisimli onuda sogutup verebilirsiniz
Kefir deniycem . Meyveli yogurt olabilir uzun yola cikinca hazir meyve puresi aliyom.arada normalde kendim.yaparim.
Ben genelde ayran soguksa ısıtmalarını rica ediyorum yoksa meyve suyu alıyorum
