Bebeğinize marketten hangi içecekleri alıyorsunuz?

Malum yaz sıcak bunaliyoruz. Dışarda biz biseyler içerken bebeğim de icemek istiyor ama ne içirecegimi bilemiyorum. Her zaman evde yapamıyoruz. Paketli içecekleri de vermek istemiyorum. Siz hangi içecekleri veriyorsunuz.

Ayran ve su veriyorum sadece valla aklıma başka bişey vermekde gelmedi açıkçası varsa alternatif bende bekliyim şuracıkda

Suyuna elma dilimleyip ve ya bebek çayları var anasun ve meyve karisimli onuda sogutup verebilirsiniz

Kefir deniycem . Meyveli yogurt olabilir uzun yola cikinca hazir meyve puresi aliyom.arada normalde kendim.yaparim.

Hipp markasinin var bebek meyve suyu

Ben genelde ayran soguksa ısıtmalarını rica ediyorum yoksa meyve suyu alıyorum