Merhaba
Bebeğimin kıyafetlerini sabun tozu ile yıkıyorum. Kullandığım markanın deterjan gözünde jel şeklinde kaldığını ve makineyi tıkadığını fark ettik. Sizler hangi ürünü kullanıyorsunuz ?
Roxy aliyorum bebek deterjani
Baby me sıvı kullanıyorum.
Sıvı bebek deterjani kullaniyorm. E bebekten alıyorum unibaby ve ya baby me
Siveno kullanıyorum bnde
- Çocuğum Dalin sıvı deterjan kullanıyorum diğerlerinde de kullanmıştım memnunum
Dalin sivi deterjan kullaniyorum
Baby me sıvı deterjan
Kızlar bende sıvı deterjan kullanıyorum Uni baby kullanıyordum ama boykot olduğunu fark ettim değiştireceğim hangisini önerirsiniz bana
Makinenizde tikanma yapıyor mu ? Benim kullandığım deterjan gözünde ıslanıp jel kıvamına geliyor ve dönüyor makineyi tıkıyor
Siveno kullanıyorum bende
Dalin toz ve sıvı deterjan kullanıyorum
Yapmiyor memnunum
Ben Dalin Bebek deterjani ve yumuşatıcısı kullanıyorum valla ne zamana kadar kullanicam bilmiyorum ama çok da hoşuma gidiyor kokusu dokusu mis gibi
Ben normal bizim kullandığımız toz deterjan kulaniyorum. Yumuşatıcısini da uni baby kullaniyorum.