Bebeğinizin kıyafetlerini ne ile yıkıyorsunuz?

Merhaba :cherry_blossom: Bebeğimin kıyafetlerini sabun tozu ile yıkıyorum. Kullandığım markanın deterjan gözünde jel şeklinde kaldığını ve makineyi tıkadığını fark ettik. Sizler hangi ürünü kullanıyorsunuz ?

Roxy aliyorum bebek deterjani

Baby me sıvı kullanıyorum.

Sıvı bebek deterjani kullaniyorm. E bebekten alıyorum unibaby ve ya baby me

Siveno kullanıyorum bnde

  1. Çocuğum Dalin sıvı deterjan kullanıyorum diğerlerinde de kullanmıştım memnunum

Dalin sivi deterjan kullaniyorum

Baby me sıvı deterjan

Kızlar bende sıvı deterjan kullanıyorum Uni baby kullanıyordum ama boykot olduğunu fark ettim değiştireceğim hangisini önerirsiniz bana

Makinenizde tikanma yapıyor mu ? Benim kullandığım deterjan gözünde ıslanıp jel kıvamına geliyor ve dönüyor makineyi tıkıyor

Siveno kullanıyorum bende

Dalin toz ve sıvı deterjan kullanıyorum

Yapmiyor memnunum

Ben Dalin Bebek deterjani ve yumuşatıcısı kullanıyorum valla ne zamana kadar kullanicam bilmiyorum ama çok da hoşuma gidiyor kokusu dokusu mis gibi

Ben normal bizim kullandığımız toz deterjan kulaniyorum. Yumuşatıcısini da uni baby kullaniyorum.