Yarım saat bebeğimle anı için gitmek istiyorum 7 aylık oldu astoronot montlo üşür mü çıkan giden var mı
Biz çıkıyoruz Palandökene. Bugün de ordaydik. Astronot giydir içine de sıkı giydir. Bişey olmaz Allah’ın izniyle . Rüzgarli yerlerde durmayın ya da kardan üzeri islanmasin.
İlk 5 aylıkken çıktık. Hava burada her zaman eksilerde olur. Normal çarşıda bile günlük -13, -14 olur. Dereceyi bilmiyorm dağda kaçtı. Şimdi sekiz aylık çok kez çıktık. Bu haftasonu da çıktık. Hava güzeldi -8 di.
Terletmeyin sakın. Arabada terleyip soğuğa çıkmasın. Arabada kalorifer yakmayın ya da yakarsaniz montunu çıkarın terlemesin inerken giydirip indirin. Astronotun içine normal günlük bı kazak bir tayt giydiriyorm ben.
Kartepeye ciktik bizde ama hava guzeldi 10 derece falandi 6 aylikken ciktik ordan sapancaya gectik bungalov da kaldik hatta 1 gece bir sorun olmadi cok sukur hasta olmadan geldik
bende astronot tulum giydirdim