Kızlar iki haftalık bebeğim var ve sanırım artık sadece anne sütü yetmiyor iki gündür anne sütü+ mama şeklinde beslenme düzenimizi değiştirdik bazen mama boğazında kalıyor halbuki çok yavaş veriyorum nerde yanlış yapıyorum önerilerinizi bekliyorum yazarsanız sevinirim
Zamanla emme, yutma vs. bu refleksler daha iyi olacak boğazında kalması dolayısıyla çok normal ama böyle anormal derecede bir boğazda kalma varsa biberon başlığınız da ayı ile uyumlu değilse ya da yavaş akisli değilse değiştirmekte fayda var..Lansinoh S (yavaş akış), biberonu tavsiye ederimm.
Yeni doğan için almistik eşime Philipsi onermisler dediğinizi de deneyeceğim ama umarım 1-2 aylık olunca tam düzene oturur Yenidoğan gerçekten çok zormuş![]()
Bende Philips ile başladım ama kullanamadım kızım cekemedi bir türlü resmen biberon ile boğuşuyordu
Lansinoh ama baya iyi geldi, şuan 15 aylık kızım hala Lansinoh ile devam ediyoruz…Yenidoğan bence de en zor evre Allah yardımcınız olsun 40 ı çıkınca rahatlarsıniz inşallah
Lansinohu deneyeceğim o halde gerçekten 40 i çıkınca rahatlama oluyor mu eskiye oranla
Benim kızımın yenidoğan dönemi Allah affetsin tam bir faciaydi, 40 ı çıkınca ama uykusu düzene girdi, aynı şekilde huyu vs düzeldi zaten uyku düzene girince annenin de psikolojisi iyi oluyor, mutlu anne=mutlu bebek ![]()
Darısı benim oglusuma amin![]()
![]()