Bebek Bezi yeni doğan

Cirtlari iz yapmayan yumuşak soft olan hemen ıslak bırakmayan bez arıyoruz yardımcı olur musunuz bebeğim çok hassas

Ben doğduğu günden beri hep sleepy kullandım memnunum ama hassassa bebeğiniz bilemiyorum yaramaya da bilir

Ya komşumuz verdi sleeyp denedim o da aynı molfix premium. Ekonomik mavi paket ve pure soft hepsini denedim pure soft daha iyi ama cirtlari iz yapıyor geniş bıraksan çıkar bi türlü karar veremedim. Ebebekten aldım o da içi aynı bebem natürel denedim o da ıslak bırakıyor neyi deneyeceğim bilemiyorum biz ilk günden Goon kullandık çok iyi geldi hem soft hem kaliteli ama artık satılmıyor ondan sebep yeni bez ariyoruz

Sleepy dogudun beri aliyodum ama numara buyudukce kalitesi dusuyor naylonsu bende molfixe gectim hic memnun degilim sleepyden gonga cok guzel diyolar ama bnde goremiyorum hic

Iste yüzeyi pamuk dediği halde nasıl naylon gibi oluyor anlamıyorum yani daha hangi bezi denemeliyim bilmiyorum yazık bebek pişik oluyor aynı durumu yaşayanlardan bir öneri fikir istiyorum ne yapmalıyım bilemiyorum internette bir çok bezi var ama hangisi daha kalitelidir gerçekten pamuk yapıda hangisidir emin olamıyorum fikrinize ihtiyacım var inşallah biri okuyup dönüş yapar

Doğduğunda molfix kullanıyordum sonra sleepye geçtim inanılmaz pişik oldu kremlerle zor düzenlendi. Şimdi yine molfix premium kullanıyorum. Hareketlenmeye başladığı için geniş bırakamıyorum bu yüzden iz illaki oluyor

11,5 aylık başından beri Molfix kullanıyorum. Hiçbir sorun yaşamadım. Kilosuna göre uygun bezi alıp çok sıkı bağlamazsanız iz yapmaz.

Aslında hepsi kilosuna göre alındı bezlerin çok sıkı yapmıyorum ama yine de iz yapıyor sleepy bio natürel bir de ona bakayım bakalım onun iç yapısı nasil yeterli pamuk dokudaysa rahatsız olmaz. Pine soft bir de onu gördüm nasıl bilmiyorum arıyorum

Ben bacaklarina gelen lastikleri kopariyorum iz yapmiyor e bebekde pofy mi ne marka warmis bez onuda cok ovuyolar ondan alicm bide

Bio natürel yenilendi, yeni serisinin içinde pamuğa dair hiç birşey yok ve sızdırma garantili bilginiz olsun

Teşekkür ederim hiç almayım o zaman

Ya inşallah iyidir bende hemen bakayım çok teşekkür ederim

Rica ederim bende ondan denicem yorumlarina bak e bebek uygulaman warsa dgerlendirmediki anneler cok memnun

Bu nasil acaba kullananiz oldumu

Uzun zaman sleepy bio natural kullandım memnun kaldım. Şimdi natural kilot bez kullanıyorum ondanda memnunum hatta kilot bez daha iyi daha kullanışlı bence

Bebegin sevmesi uyumlu olması çok güzel umarım bizde uygun bez buluruz pine soft diye bir bez gördüm bi ona bakayım istiyorum

Sleepy bozdu artik eskisi gbi degilki kilot bez kullaniyorm raht bio naturel aliyodm naylonsu artik bzimus

Ben bezleri çoğunlukla internetten alıyorum bazen iyi çıkıyor bazen kötü çıkıyor külot bezi de indirimde diye almıştım bayağı güzel çıktı şimdiye kadar hiç sızdırma yapmadı şu an için memnunum

Ben hususu civilden gidip aldm gene ayni bozmus goon yada e bebekde bi marka war pofy diye ondan alicam suan molfixs aliyorm yumusacik