Ya kızlar molfix 5 sızıntı yapıyor yanlardan be iştir.Sleepy nasıl kullanan var mı kalıbları
Ben sleepyden Molfix e geçmiştim, kalıp olarak sleepy küçük…Bana göre sızdırma anlamında ise ikisi de aynı, sizdirmayan en iyi bez olarak e bebek pofy kesinlikle.Benim kızımın geçmeyen pişigi olduğu için şuan Molfix premium kullanıyorum o da sızdırma anlamında iyi sayılır, pisige biraz iyi gelmese pofy kullanirdim kesinlikle…
Ben sleepy kullanıyorum ama sızdırma yapıyor. Emerken fln büyüğünü yaptığında az birşey çıkıyor. Bazen de sırt tarafına doğru çıktığı oldu. Şimdilik değiştirmeyi düşünmedim çünkü pişik yaparsa alacağım hiç bir işe yaramaz![]()
Biz de kullanıyoruz hiç sızdırmadı. Acaba iç bariyerlerini iyice açmıyor olabilir misiniz? Ben de hep dolu dolu değiştiririm çünkü.
Bende kızım doğduğundan beri sleppy kullanıyorum. 9 buçuk ay oldu . Ek gıda döneminde biraz taşımaları oldu 5. Ay sonu gibi falan sonra katı yapmaya başlayınca pek sorun yaşamadık taşma etme konusunda. Yeni doğan döneminde de öyle taşırma etme olmadı şu anda günde 4 5 bez oluyor geceye kadar diyeyim hepsi dolu dolu ama taşma sızma yapmadı. Tavsiye ederim
Külot bezini alayım olmadı ya
Bulabilirsen rascals
Sleepy bionaturel kullanıyorum doğduğundan beri şuan 18 aylık hala aynı bez doğduğundan beri hiç pişik olmadı çok memnunum 3 çeşit Sleepy var naturel ekstra ve bio natürel ben bio natürel olanını kullanıyorum tavsiye ederim
Kızlar ben yazdığınız tum bezleri denedim poff hariç hepsi sızdırdı ve prima kullandık 7 ay ama cok pahalı oldugu için tavsiye uzerıne bimde Jenny wıny keşfettim
düşüş çok sert oldu ama 1 aydır kullanıyorum ne sızıntı ne pısık ve asırı ucuz önyargı yapmıştım ama yapmamak lazımmış cok memnun kaldım
Valla slepeynin mavisinden memnunum diğerleri çöp bence ama zaman zaman oda sızdırıyor tabi
Aman ne olacak bacım hepsi çöpe gidiyor sonuçta benimki alerjik olduğu için cesaret edemedim uğraşmayayim diye valla pişik yapmasa bnde kullanirdim
Aynen oyle ![]()
Bebem naturelde cok iyi ben begeniyorm her bez bence taskinlik yapiyir bunun sebebide bez degil bebekler bebekler hareketli olduklari icin kipir kiprlar ondan da bez kayiyor kaydigi icin oluyo bnce bezlerde problem yok ![]()
Doğduğundan beri kullanıyorum hiç pişik yapmadı çok çok nadir sızdırdı yani ucuzluk bı yana çok iyi geldi bebeğime
İç bariyeri iyice açılmazsa taşıyor benim deneyimine göre. Külot bez çok sıkıyor iç bacakları ben sevemedim.