Merhaba e bebek ürünü olan baby me çamaşır yumuşatıcısını ilk defa aldım fakat akışkan bir kıvamı yok, daha katı kıvamlı. Bu normal mi kullanan var mı aranızda?
Ben kullanıyorum kokusu çok güzel ağırlaştırmıyor kıyafetleri başka marka kullanıyordum fiyatı yüksek olunca almadım artık iki üç defadır baby me alıyorum 5 litrelik hem ekonomik hem de sevdim ben
Kıvamı katı gibi mi aldığınızın? Bende kokusununsevsim denemek için aldım ama emin olamadım
Öyle dediğiniz gibi yoğun bir kıvamı yok emin değilseniz bebek için kullanıp kullanılmamaya kendi kıyafetlerinizde kullanın yada bebek için kullanacaksanız bir kere yine durulama işlemi yapın
Ben de normal olmadığını düşünmüştüm. O yüzden dediğimiz gibi çift durulama yaptırıyorum. Kokusunda herhangi bir şey olsa giç kullanmayacaktım ama çok da güzel kokuyor ve yumuşacık yapıyor çamaşırları. Teşekkür ederim ![]()
Rica ederim sağlıkla büyütün bebeğinizi
Ben hem deterjan hem yumusatıcı olarak artık bızım kullandığımız ürünlere gectım cunku lekeleri cıkmıyordu bebek deterjanıyla sorun yaşamadım alerjik bır durum
Oğlumun temi hassas biraz egzaması vardı 1 yaşına yaklaştığında kendiliğinden geçti o yüzden tedirgin oluyorum biraz. Leke çıkarıcı olarak beyaz sabun kullanıyorum. Alerji yapmadıysa normal deterjan kullanılabilir bence de