Bebek cildi


Bebeğimin dizlerinde bide el eklem yerlerinde COk az var nedir acaba bu

Tam göremedim ama pütürlü bir şey mi? Benimkinde de var bacaklarında. Kıl kökü yuvaları gibi geldi bana. Kuruluktan kaynaklı bir şey de olabilir

COk net gzukmuyoda böle pul gibi nasıl anlatsam deri döküntüsü gibide oluyo pütürlü gibide oluyo

Nemlendirici sürüyom aslında ama

Kaç aylık acaba? Derisini döküyor çünkü başta. Krem ne kullaniyorsunuz

3 ay 12 gün Bepanthol krem

Ben de kuruluk için Bioderma Atoderm aldım buradaki annelerin tavsiyesiyle. Kullanıyoruz memnunum. Bir deneyin isterseniz sanki vazelin gibi daha yoğun bir şey istiyor başka bir sebebi yoksa

COk tesekkür ederim deniycem​:hibiscus: