Tam göremedim ama pütürlü bir şey mi? Benimkinde de var bacaklarında. Kıl kökü yuvaları gibi geldi bana. Kuruluktan kaynaklı bir şey de olabilir
COk net gzukmuyoda böle pul gibi nasıl anlatsam deri döküntüsü gibide oluyo pütürlü gibide oluyo
Nemlendirici sürüyom aslında ama
Kaç aylık acaba? Derisini döküyor çünkü başta. Krem ne kullaniyorsunuz
3 ay 12 gün Bepanthol krem
Ben de kuruluk için Bioderma Atoderm aldım buradaki annelerin tavsiyesiyle. Kullanıyoruz memnunum. Bir deneyin isterseniz sanki vazelin gibi daha yoğun bir şey istiyor başka bir sebebi yoksa
COk tesekkür ederim deniycem![]()
