Kizlar ne yapacağımı şaşırdım açıkçası 2 gün sonra 3 aylığız 2. Aya girdiğimizde mamayı biberonu bıraktık anne sütüne döndük süt arttırımı danışmanlık falan derken sütüm geldi ama benim güzel kızım mememi bosaltmiyor doyacak kadar içmiyor şimdi de 3 gündür mamaya başladık çünkü bosalmayinca meme 1 aydır üretimi azalttı ya memede uyuyor azcik içip ya diyet yapanlar gibi ağzına iki damla süt değince doydugunu sanıyor, bende başlarda doyuyo diye tamam deyip kapatiyodum memeyi . E bu yüzden kilo da almadı bu ay ben bu kızı memede uzun tutsam uyuyo durterek falan da pek işe yaramuyor kizlar ben napmaliyim sizce pompayla memeni boşalt demeyin zateb pompa kadar emiyor hiç güvenmiyorum pompanın memeyi bisalttigina bu kızın emme sürelerini nasıl uzatAbilirim sizce
E ama memede süt azaldı sabahları aç mama verince 120 ml kadar iciyor bide kilo almadı
2 ocakta kontrol var bakalım napicaz bugün işlerim vardı disarda sabah 10 gibi emzirdim teee akşam 6ya kadar ememedi 6 dan beri de memedeki sütü bosaltamadi
en azından uyanıkken daha fazla tutsam memede acaba sütüm artar mı yine
Bütün vakitler bizim ![]()
deneyeceğim bunu gece uykusunda yapamam derin uyuyor da gündüz başlasın yeni mesai süt arttirma çaylarına da başlayayım yeniden
Çay değil de emzirme danışmanlığı almıştım onun bitki tarifleri var bide bestlak damlayla solgarin b12li vitaminini zaten kullanmaya devam ediyorum
Burda da defalarca verdim tarifleri hatta
yazık birimiz en azından para vermiş olsun da danışmana herkesin işine yarasin inşallah
Çocuğu zorla uyandırıp emziresim var şuan
gıdım de karnımi doyurim bari eşim mantı yapmış nane yakmış üstüne yiyemiyom nane sütü azaltıyor diye ![]()
Yapar ya sağolsun ama bugün iki tane oğlu var eski eşinden onlar gelmişti ben de aşırı yorgundum sağolsun ben yapamayınca o hazırladı öyle gitti işe
Öyle iş kitlemek için mi bilmiyorum ama daha önce denedi onu ama o zaman ağlayınca da almıyorum ben işime devam ediyorum
o yüzden heralde ben bakarmisin demezsem iş için bebege ben bakım demez sadece sevmeye alır gaz çıkarmaya falan
Hepsinde var bence
bazen o kadar seviyorum ki boynuna sarilasim geliyor bazen de boğmak için sarilasim geliyor boynuna ![]()
Çözmeye gerek yok bence
karnını doyur iki cilve sohbet de edebiliyorsan tamam kavgaymis bogusmaymis gelip geçici
Biberon hangisini kullanıyorsun
Ben şu acura diye bı markanın süt sağma pompasını almıştım onun biberonuna bayıldım yumuşacık ağzı bide Philips aldım ama onu pek icemedi yavrum. Tuhaf işte süt pompasına verdiğim parayı biberona verdim almadı çocuk pompanın biberonunu seviyor
Olsun bebisler daha küçük toparlanır biz de kendinizde değiliz ki
Hızlı akışlıysa ona alışmıştır onun için memeden emerek boşaltamıyordur
Aynı sorun bizde de var 2 aylık olmak üzereyim mamayı tamamen bıraktık sadece anne sütü alıyoruz sütüm az yağlı değil kilo almıyor üç çeşit biberon var hangisini versem istemiyor biberonla 50 ml zor yiyordu zaten memeyi de azıcık emip bırakıyor bende ne yapacağımı bilemez durumdayım![]()
Bizimki biberon alıyor Philips biberon almistim anne memesi falan diye tutmadı onu bu acura diye bı markanın süt sağma pompası var onun biberonunu çok sevdi
vizyonsuz çocuğum benm
akşamdan beri dakika tutuyorum bir memede en az 15 dakika emecek uyursa beşiğe uyumazsa diğer memeye bakalım bide bebek emdikçe vücut ona göre uretiyormuşya sütü ondan mi memelerim yumuşak geliyor bana anlamadım ki çünkü emdikçe de geliyor yutkunuyor gibi geliyor yani bilmiyorum
Bacım baştan biliyomuşsun sen durumu madem böyle kabul ettin kendine mutlu olacagin alan olusturcan gerçi artık bebiş var o yeter de artar zaten ![]()
Ama 1 aydır beni emiyor alışması lazımdı . Biraz önce çatlayacak gibi ağladı mama verdim sustu uyudu çocuk