Bebeğim 9 aylık oldu kilo boy kontrolünde 8600 68 de boy ölçümü yapıldı hemşire COk iyi değil dedi sizin bebişler nasıl bizimki zayıfmıd ayına göre![]()
Diş cikartiyorsa normal bence . Her bebek farklidir ..Dis doneminde bebekler kilo almaz daha cok verir diye biliyorum . Benim bebegim 6 aylik kontrolunde 69 boy kilo da 8.100 . Simdi cok haraketli belki hic kilo almamistir. 7,5 aylik olduk ..
Habisinde dedigi gibi tam hareketli zamanlari canim daha ne olsun dis donemide tabiki etkiliyo kiloyu bizim en son 6. Ayda bakildi 9. Ayda kontrol suan bilmiuorum hic
Evet alt dişler çıktı üstler cıkıyo galıba COk huysux ıstahsız
Banada normal geliyo ama işte anlattım aslında hemşireyede diş cıkarıyo diye ayına göre iyi degıl dedi
Onadandir canim sen cok da takilip kendini uzme ..tutup bebegin 5 kg 6 kg degil ya normal kg bence . Disleri cikinca biraz daha kilo aldiran seyler yedirirsin olur biter.
COk tesekkur ederim biraz rahatladım insna tedirgşn oluyo işte
Benimki 7 aylık 7600 kilo 67.5 boy dediler doktor gayet iyi dedi doğum kilosu önemli bizim için dedi her bebek kilolu olmak zorunda değil kimi var 9 aylıkken 13 kilo kimi var 13 aylıkken 9 kilo her bebek kendine özgüdür sağlığı yerindeyse ve aylık kilo alımı varsa takmayın fazla..not doğum kilosu 3090 boy 49 cm di
Tesekkur ederim aylık kilo alımı guzel gayet sağlıklı da COk şükür dogru aslında haklısınız her Bebek farklı bizimde 3330fu sonrası bazı sıkıntılar oldu kilosu düştü 1 ay içinde sonra toparladık COk sükür insan ister istemez tedirgin oluyo
Biz de bugün ölçüm kan ve aşıya gittik 9 aylık tam yarım kilo almis boyu fazla uzamış 3 cm 10kilo400gr 77 cm
Bide ben bu ay şeye başladım onun da etkisi olmuştur belki köy sütü yediriyomusun bilmiyorum köyden istediğim günden itibaren 3gun boyunca günde 1 öğün sut-cicibebe-muz 3 gün geçtikten sonra sütü de zaten daha fazla muhafaza edemiyorum korkuyorum aynı karisimi mamayla hazırlıyorum çok da seviyor.
Şekerli şekerli
Süt vermıyorumda yogurt COk veriyorum bende köyden alıyorum ole yogurt yapıyorum da
Bebeklere 1 yaşına kadar yasak olan 3 besin tuz süt bal sadece sormak istedim neden veriyorsunuz sütü sizden almıyor mu zaten yada mamadan yani alerjik olarak söyleniyor ilerde çocuğa astım vs yaoabilirmis ben cesaret edemiyorum ![]()
başta çok tereddüt ettim aslında ama hepimiz sütle buyumusuz güzelce kaynatip suyla seyreltiyorum ve 8. Aydan sonra da yavaş yavaş deneye deneye başladım . Bide gerçekten çok kasmamaya karar verdim paketli zararlı gıdalar hariç doğal ve faydaliysa sorun yok diye düşünüyorum ![]()
Benim bebis 4.5 aylik 7.200 kg 65 cm gelisimi iyi dedi doktor
Benimki maşallah geçen bayramdan önce 8 aylık 11 600 su bence biraz zayıfladı gibi
Evet ama ben korkuyorum bizim zamanımızda herşey temizdi organikti şimdi organik diye aldıklarimiz bile katkı maddeli hatta ben 2 yaşına kadar süt hiç vermeyi düşünmüyorum zaten süt ihtiyacını benden karsiliyor inek sütüne gerek yok bence![]()
Bide 1 yaş altı bebeklerde bağırsaklara zarar verebiliyormus herkeste olmayabilir ama olmayacaginin garantisi de yok bide kansızlık yapıyormuş belkide hepimizin kan değeri o yüzden bu kadar düşük ve kutu kutu ilaç kullaniyoruz insan sağlığıyla çok kolay oynuyolar bu zamanda Allah yardımcımiz olsun bebeklerimizi sağlıkla büyütebilmeyi nasip etsin ![]()
Tabiki aminnnn de haftada 3 gün çok da şeapmaz bence ya ![]()
bide valla imkanın olsa köye yerleşip çiftçilik yaparım su devirde haklısın yani hiç bişey kalmadı guvenecegimiz
Tabi canım kendi çiftliğinde kendi sagdigin ineğin sütünü gözü kapalı verirsin ama içine neler katiyolar oorganiklerin bile