Bebek giyimi gece

Gece bebişleri nasıl giydirmeli bizimki biraz terliyo fazla kalın olursa haliyle üşür diye giydiriyom bende

evin ısısına bağlı canim benim oda surekli 26 derece sadece pijama takimi giydiyorum o kadar uzerine ince bir pazen battaniye onuda zaten aciyor sabaha kadar acık yatiyor benimki erkek cocugu cok sıkıntıyı sevmiyor bir sorun yasamadim kıs gireli ama oda ısım hep 25 üstü

Bizim ev teras kat biraz ısı ayarı belli olmuyo bizimkide sevmiyo hiç sıcagı ama işte durum böle olunca bizdede bi sorun olmadı cok şükür sguk olursa bi tık kalın giydryom

soguktan hasta olmaz oglum suan 7.5 aylik 3 aylikken 2 kez hasta ettim kalin giydirmekten bebekler terleyip biranda sohudugu icin hasta oluyor ter hasta ediyor ince giydiriyorum üstüse acik en azindan terlemiyor sadece sabah kalktiginda yataktan aldigimda hemen yelek giydiriyorim cok sukur Allahima ince giydireli 4.5 aydir hasta olmadi hicte olmasinlar insallah sizinki kac aylik

3 ay 7 gunlük evet haklısınız bende Sabah yelek giydiriyom hemen kalkınca cogu zaman bende üst üste ınce giydiriyom işte COk sguk olunca

İnseallah Rabbim korusun :palms_up_together::hibiscus:

hic korkma relax ol emin ol cocuk soguktan hasta olmuyor sicak daha cok hasta ediyor düsün yazin köründe hasta ettim cocugu o yuzden yavrum rahat yatsin nirmal kalinlikta bir pijama giydir ince bir ortu tmm

Tesekkur ederim cevaplarınız için​:cherry_blossom:

Haklısınız sıcak zaten sevmiyo hiç hemen kızarıyo terliyo büyükler aman ört sıkı giydir bir sürü laf ediyorlar

buyuklere kaldikmi yandik cocuklar hastaliktan kurtulmaz kulak arkası edecegiz he deyip gececegiz durma konussunlar​:blush:

Bence de :smiling_face: