Bebek kahvaltısını kaçta veriyorsunuz

6 da emip 7de uyunmıştı 8 gibi direkt kahvaltı teklif ettim yemedi 3 4 gündğr zaten kahvaltıya pek ilgisi yok . Siz kaçta veriyorsunuz acaba bizle yemediği için mi yemiyor şu ara . Biz 11 12 gibi yiyoruz o zamanlarda veren varmı erken kalkıp ?

Benim bebeğim 7 de kalkıyor mama veriyorum beşiğinde hem yiyip hep oyalaniyor. Sonra tekrar uyuyor iki saat kadar. En geç dokuzda kalkıyor. Ortalgi topluyorum işte altını değiştir üzerini değiştir faln saat 10 oluyor. Kahvaltı hazırlıyorum beraber yapıyoruz.cok güzel yiyor . Sonra 12 ye doğru uyuyor. İki saat sonra faln kalkıyor. Çorba yediriyorum.

Benim bebeğim emmiyor sütüm yok. Mama alıyor. Mamayı da kesmek istiyorum o yüzden sadece sabah uyandiginda ve gece uykudan önce veriyorum. Gün içinde mama vermiyorum hep ek gıda hazirliyorm

10 ay 3 gunluk