Acaba ne gibi zorluklar yaşadınız yaşıyorsunuz benim bebeğim mama yiyor ileri kilosu var
Nekadarlik bebeginiz
2 buçuk aylık geçen hafta 6400 idi
Massallah bizde 2 aylik olucaz daha kontrole gitmedik 1 aylik kontrolde ebe bizede kilo fazla dedi bende hem anne sutu hem mama veriyorum mamayi azalt dedi ama emzirdigim zaman doymuyoki.mecbur mamada iciyo ve ac asla duramiyo cok agliyo elerini yiycek gibi yapiyo bakalil biz nekadar olduk 1 aylikken 4.900 du
Bizde 3 ay kontrolünde 8.100 gramdı bizde mama kullanıyoruz ayın 3 ünde 4 ay kontrolü var eminim 9 u aşmıştır bende emekleme dönme ve yürümesine engel olur diye korkuyorum ne yapabiliriz acaba
Evet ya benden ondan korkuyorum sizdede nefes alırken değişik alıyor mu sanırım göbeği bizimkini yoruyor
Maşallah sizede evet ben sırf mama sütüm az saymıyorum onu doymuyor ağlıyor mesela kaç veriyorsunuz biberon kaç CC kaç saat aralikla
Maşallah bebelişe
Hayır nefes almasında bir değişiklik farketmedim daha bizimkinin boyu 64 cm belki boy da etkiliyordur
Teşekkürler sizinkini de Allah bağışlasın
60 da bizim boyumuz
Doktorunuz birşey diyor mu
Kilosu hakkında hiç konuşmadık:( 4 ay kontrolünde mutlaka danışacağım
O zaman normal kabul etmiştir sizinki birşey demediyse
Ama açılan konularda 3aylık bebek kiloları bu kadar fazla değil
Himm anladım bugün az mamayı kisayim dedim cişi azaldı bakıyorum dolu dolu değil bez
Kaç cc veriyorsun ve kaç saatte
3 saatte 90 veriyorum bazen 2 saatte oluyor doymuyor gece yatmadan 120 veriyorum uyusun uyanmasın diye siz
Ben 2-3 saatte 90-120 arası doymasına bağlı gece 2 gibi uyuyor sabah 7 ye kadar uyanmıyor maşallah sabah 7 de 150-180 veriyorum çok aç oluyor çünkü uyanmadığı işin
Maşallah gece az yesin bari diyorum bende ama değişiyor bı bakıyorsun 5 saat uyumuş bı bakıyorsun 2 saatte bir uyanıyor oldukça az vermeye çalışıyorum işte yoksa cidden korkuyorum sağlık sorunu olur diye doktorun dediğine göre şimdiki kilosu 4 aylık bebek kilosu diyo ama mama yiyen çocuklar böyle oluyor diyor… Hangi mamayı kullanıyorsun