Bebek Maması Markası

Kızlar yeni doğum yaptım sütüm inmedi bebek maması desteği alıyorum, hangi marka bebek maması iyi acaba? Tavsiye edebileceğiniz iyi bir marka var mı?

Bebelac weya hipin organik keci sutlu mamasi war

Baştan beri sma optipro bebek maması kullanıyorum, aylık kilo alımı vs çok iyi tavsiye ederim..

Sma vermişti hastane bize benimde hemen inmedi sma aldık. Burda yazdım ama talipli çıkmadı kargosunu öderim derseniz göndereyim size 2 ay önce açıldı içinden 10 kaşık aldım almadım

Merhaba, öncelikle teşekkür ederim ama mamalar açıldıktan sonra 4 hafta içerisinde tüketilmelidir muhtelemen o mama bozulmuştur :sad_but_relieved_face:

Teneke kutuda 2026 son tüketim tarihi. Araştırdım evett 1 ay içinde tüketilmeli demişler . Kusura bakmayın

Estağfurullah :bouquet:

Hastanede hipp önermişlerdi bize

Sokak kedilerine sulandirip verebilirsiniz

Tamamdır öyle yapayım