Bebek nasıl yatırılır

Bebek nasıl yatırılır? Ben hep yan yatırıyorum bir sağ tarafına bir sol tarafına öyle yatırınca da kafası basık gibi oldu. Nasıl yatıracağım konusunda bilgi verirseniz sevinirim

Ben normal sırt üstü yatırdım sadece her yaptirdigimda kafasını bı tarafa çevirdim bir süre sonra kendisi istediği gibi çeviriyor yada düz yatıyor

Güvenli yatırma şekli sırt üstüdür yan yatırma önerilmiyor siz sırtı üstü yatırın bebek kafasını istediği yöne çevirir dönmeyi öğrenince de kendi sağa sola nasıl istiyorsa öyle uyusun

Sırt üstü yatırıp kafasını bir gün sağ bir gün sola hafif döndürerek. Tamamen de yapistirma yapmıyoruz kafasını. Sonra kendi istedigi yöne yatmak istiyor. Yine de vazgeçmeden devam edin uyuduğu daldığı anda çevirin. Yoksa şekil bozukluğu oluyor. Her zaman da yastiksiz ve düz zemin.

Ben kundak yapıyordum kırkı cıkana kadar sağ sol ve sırt üstü yatırdım. Kırkından sonra kundak yapmadım ve hep sırt ustu yatırdım daha guvenli oldugu için. Kırkından sonra kafasını daha rahat hareket ettirmeye basladı cunku. Yenidoganken kustugunda kafasını aktif çeviremediği için endise ediyordum o yuzden sag veya sola yatıyordum gece özellikle. Gunduzde sırt ustu yatırıp sık sık bakıyordum.

Ben hep düz yatırdım o kendisi bi sağ bi sol yaptığı icin kafa düzleşmesi yaşamadım hic

Ben yeni dogudunde her emzirmede bi sag bi sol bi duz yatiriyordm snrsnda kendi duz yatti kafasini bi sag bi sola cewridi smdi iki gundur kendi yan dönuyo 6 aylik olduk

1,2 aylikken sag sola yatirdim hatta yastigin bir tarafini yuksek yaptim kafasini dik tutmasin diye .midesi bulandigi icin . Sonra biraktim kusmasi azalinca sadece yarim kundak yapip normal yatiriyom sirt ustu kendi donerse donuyor.