Bebek şampuanı

4 aylık bebeğim var doğduğundan beri mustela kullanıyorum ama iyi gelmedi kafasının arkasında saç diplerinde kızarıklık ve konak var. Mustela dışında hangi marka şampuan önerirsiniz

Canım benim bebeğimde 4 aylık doğduğundan bu yana Biodermanin bu şampuanı kullanıyorum gayet güzel konak oluşumuna da engel oldu kokusu da güzel ferah bı dene istersen .

Ben doğumdan beri incia nın jel şampuanını kullanıyorum hem saçına hem vücuduna. gayet memnunum aslında ama benim kızımın da kaşında konak oluyordu. Konak tarağıyla tarayınca gidiyordu. 8 aylık olduktan sonra saç diplerinde de konak gördüm ama temizledim bir yıkamada çıktı o da tekrar olmadı. Konağın şampuanla ilgisi olduğunu düşünmemiştim ben

Bende kendimce tahmin yürüttüm açıkçası :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: Büyük kızımda uzun süre olmuştu tarayi temizlediğim halde bir kaç ay devam etti şampuan değiştirdik sonra azalmıştı ben şampuana yormustum belki kızımn cildiyle alakalıdır. Küçük kızımda da çok olmadı olanida banyodan önce taradım 2-3 defa yaptım geçti o yüzden dedim bende :hugs: ama güzel şampuan bende hem saçına hem vücuduna kullanıyorum kokusu falan hoş yani .

Basta mustela köpük şampuan , simdi ecowel kullanıyoruz