Bebekde hırıltı nasıl gecer

Benden gectı sumuklu oldu hırıltı var oksuruk var bogazlarda balgam var ama daha kucuk cıkartamıyor 52 gunluk. Ciğerlere ıner deduler bnı korkutular acıle goturdyk ılac fln vermedıler aspiratör aldık ılk once sırınga ıle temızlıyok dınra aspiratör ıle cekıyok cok sumuk cıkmıyor ama balgamı var onu nasıl edecegız bılmıyom .

Bol bol burunlarını yıkamaya devam edın

Benimde hep balgam ve hırıltı vardı 4 ay boyunca geçmedi sonra hastalandı daha da ağırlaştı devlete götürdük augmentin verdiler ama bı fayda etmedi bu sefer özel klinige goturdum bronşit olmasına az kalmış dedi doktor öksürük ilacı verdi tahlil tuttu iğne verdi ondan sonra geçti oğlumun

Bi özele götürün derim sonradan agirlasio çocuk kötüleşio

Cuma gunu ozel goturduk agzına gozune varna kadar baktı bırseyı yok dedı .o gun yenı yenı hastalanıyordu sımdı bıraz daha ılerledı ama balgamda ılac fln vermıyorlar galıba acıle gotırduk daaha once 48 gunlukken bebek kucuk ılac veremeyiz bol bol burnunu te mızlen dedıler

Burnu cok tıkalı degıl hastanedekı hemsıre cok fazla burnu temizlen tuzlu su ıle dedı tahrıs olur dedı . Suan aspiratör lede cekınce de sumuk gelmıyor su gelıyor sadece . Uyandık oldukca emzırıyom insAllh gecer .

Bız gecen hafta çok ağır grip olduk doktorumuz sadece serum suyu ile temızlememzı önerdi burun doluluğumuz bıttı ama balgam vardı burun temizlemeye devam ederek oda gıttı

Damlalık olandan az sıkınca bizimxe gelmiyor sıktığını taraf yukarda kalacak şekilde önce sağ burun deliğine damlayı ben sıkıyorum hemen çevirip sirtine vuruyorun sonra diğer tarafı çevirip üstte ki burun deliğine tekrar sıkıp sırtına vuruyom şu akinca burnundan. Aspiratör le çekiyorum kuvvetlice çekince geliyor başta bende yaoamiyorudum yala yapa öğrendim

Doğduğun beri hırıltı var her bebekde oluyor sanırım petek den birde kusmadan kaynaklı bence ksuunca genzune gidiyor

Bide bazı bebeklerin et varsa yada genzinden kemikden geliyormuş o hırıltı sesi ben temizliyorum gene var diğer çocuklarmda öyleydi bebeklerde olan bişey sanırım çabuk doluyo burunları kusmak etkiliyo bence

Bnmkı hastalanınca oldu . Ama evın havası da etkılıyor . Burnunu arada bır temizliyorum

Bızımkının de burunu o kadar dolu degıl .bende gecelerı aspiratör ıle cekıyorum oyle yatırıyom bklm zamnla bızımkı de gecer ınsAllah

Merhaba habis aynı zamanda bebeklerimiz aynı seyleri yasamıs ama ben pazar günü 3 hastane gezdm asırı dolulardı sobra uyudu sadece burun akıntısı ve azıcık öksürük diye bisey olmaz diyerek eve geri gittim sonra pazartesi günü bi anda cok derinden nefes almaya ve hırıltılı ses cıkarmaya basladı acile getirdik zatürre olmus doktor bebeklerde hastalık cok hızlı ilerler ve hızlı iyilesir dedi yatıs verdi bi kac gün yatacağız cok zor gercekten bende sürekli serum fizyolojik yapıp aspiratörke cekiyordum ama yinede oldu cok dikkat edin gecmis olsun insallah iyilesmistir

Saana da cok gecmıs olsun . Bızde ıreleme yol hatta suyla bıle temıızlemıyom . Bızımkı daha cok odadan kaynaklı oda havasız kalınca sumuk oranı artıyor. Oturma odasını havalandırıp oraya alınca bıraz daha duzelıyor. Usur dıye korkuyom dısarı cıkartıp temız hava aldırcam da ya usur se bende hastayım kızıma gectı ama o kadar cok degıl evde maskeyle gezıyom. Bnmkı alerjik nezle galıba

Dikkat et canım salgın varmış emmesi azalırsa nefes alışı hızlanmaya başlarsa direkt git acile inşallah çabukcak iyileşirsiniz. Hastanede şu an çok bebek aynı şikayetlerden yatıyor 2 ayı dolmamış bir sürü bebek var aşısı olmadığından çoğu zatürre olmuş

Ay Allah korusun elımden geldıgınce dıkkat edıyom. :hear_no_evil: