Bebekde hırıltı

Mrb admin yada sevgili anneler hanginiz görürseniz cevaplarmisiniz bebeğim 26 günlük hırıltı geliyor burnundan sırtında yok kesinlikle neden olir aspiratörle çekiyorum ama çok az mukus geliyor ikincide hiç gelmedi ama hırıltı yine arada oluyor acaba benmi çekemiyorum yoksa bebek kendimi yapıyor anlamadım bu hiriltiyo iki üç gündür var

Birde aspiratör sakıncası olurmi bebege

Doktora gitmedim bebeğin durumu iyi şükür sadece nefes alırken hırıltı geliyor ya genzinden ya burnundan anlayamadim

Serum fizyolojik yap canim bizimkindede oluyo bazen hemen iki burnunada yapiyoruz duzeliyo aspirator sadece gorunen yeri temizliyo

Önce serum fizyolojik den iki üç damla sıkıyorum sonra aspiratörle çekiyorum cnm ama fazla gelmiyor berrak sıvı geliyor biraz ama hırıltı hemen devam ediyor arkasindan

Yani bı değişiklik olmadı

Bizde de aynı ama bizim burnumuz baya tıkalı

Nasıl temizliyorsunuz

Fizyolojik serum damlatıyorum ilk daha sonra eşim aspiratörle çekiyor

Evet bende az önce biraz fazla damlatıp çektim bu defa baya geldi neden olur açana bu usutmesindenmi

Biseyi yoktu küçük kızım öpüyor onun burnu tikaliydi ondan bulaşmış olabilirmi

Üşütmeden kaynaklı olabilir bizde banyodan sonra üşüttük

Şapka takiyordum takmasammi açana banyoyuda hafta bir defa yaptiriyorum

Büyük ihtimalle

Siz günde kaç defa yapıyorsunuz burun temizliğini birde bebeğiniz ne kadarlik

Bebeğimdaha 17 günlük. Burnu iyice tıkandıkça yapıyorum

Bu normal kış mevsimi olduğu için oluyor demişti doktorumuz bi çocuk doktoruna göstern

Tm teşekkür ederim

Tm teşekkür ederi.

Damlatma siringayla burun deligine sık canim yarisini bi burnuna yarisini bi burnuna