Mrb admin yada sevgili anneler hanginiz görürseniz cevaplarmisiniz bebeğim 26 günlük hırıltı geliyor burnundan sırtında yok kesinlikle neden olir aspiratörle çekiyorum ama çok az mukus geliyor ikincide hiç gelmedi ama hırıltı yine arada oluyor acaba benmi çekemiyorum yoksa bebek kendimi yapıyor anlamadım bu hiriltiyo iki üç gündür var
Birde aspiratör sakıncası olurmi bebege
Doktora gitmedim bebeğin durumu iyi şükür sadece nefes alırken hırıltı geliyor ya genzinden ya burnundan anlayamadim
Serum fizyolojik yap canim bizimkindede oluyo bazen hemen iki burnunada yapiyoruz duzeliyo aspirator sadece gorunen yeri temizliyo
Önce serum fizyolojik den iki üç damla sıkıyorum sonra aspiratörle çekiyorum cnm ama fazla gelmiyor berrak sıvı geliyor biraz ama hırıltı hemen devam ediyor arkasindan
Yani bı değişiklik olmadı
Bizde de aynı ama bizim burnumuz baya tıkalı
Nasıl temizliyorsunuz
Fizyolojik serum damlatıyorum ilk daha sonra eşim aspiratörle çekiyor
Evet bende az önce biraz fazla damlatıp çektim bu defa baya geldi neden olur açana bu usutmesindenmi
Biseyi yoktu küçük kızım öpüyor onun burnu tikaliydi ondan bulaşmış olabilirmi
Üşütmeden kaynaklı olabilir bizde banyodan sonra üşüttük
Şapka takiyordum takmasammi açana banyoyuda hafta bir defa yaptiriyorum
Büyük ihtimalle
Siz günde kaç defa yapıyorsunuz burun temizliğini birde bebeğiniz ne kadarlik
Bebeğimdaha 17 günlük. Burnu iyice tıkandıkça yapıyorum
Bu normal kış mevsimi olduğu için oluyor demişti doktorumuz bi çocuk doktoruna göstern
Tm teşekkür ederim
Tm teşekkür ederi.
Damlatma siringayla burun deligine sık canim yarisini bi burnuna yarisini bi burnuna